Aviseringar
Rensa alla

orgasm vid 16 år


Ämnesstartare

Tözen:

hoppas du vet att majoriteten av tjejer inte får orgasm av enbart vaginalt,så efter 6 veckor så kanske hon tröttna och ville göra dig glad och fejkade bara för att slippa.[zzz]

[crazy]


   
SvaraCitera

hahaaaaaahaha lol. det är inte svårt....rätt så enkelt faktisk. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Yrrol :D:D:D

du med??!!!!![love]

anopun1:

Tror inte hon säger du är bäst eller du är skillad du ett flertal gånger på sistonde utan anledning. Då är man dum i huvet

HAHAHAHA,skulle du va bäst och sjukt skillad om du inte ens vet vart klitoris sitter eller har smekt den? XD och har d tatt 6 veckor innan första gången så borde du fan va misstänksam,gud va dum du är.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

bra att du litar på henne iaf, men vad då pinsamt?

Honde tyckte det var pinsamt då jag bara dubbelcheckade med henne att hon hade en orgasm .. typ: ja vadåra och typ gömde sig... vissa säger lite att det är en tabu för tjejer att svara på den frågan så.. men aja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen att göra dig besviken, men nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA,skulle du va bäst och sjukt skillad om du inte ens vet vart klitoris sitter eller har smekt den? XD och har d tatt 6 veckor innan första gången så borde du fan va misstänksam,gud va dum du är.[rolleyes]

Men det som hon vart med om så... baah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anopun1:

vadåra och typ gömde sig... vissa säger lite att det är en tabu för tjejer att svara på den frågan så.. men aja

wtf om hon skäms för orgasm så är hon nog inte redo för sex. testa att hålla er borta ett tag så blir det nog bättre sedan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol.


   
SvaraCitera

patetisk[censur][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anopun1:

yp: ja vadåra och typ gömde sig...

hahaha,hon ljuger såååååååå för dig! HAHAHAHA *skadeglädje* men visst,fortsätt tro att du är en hingst och bäst i sängen,ingen tar skada av d förutom din tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du med??!!!!![love]

ja, älskar den scenen hårt <3 vi (jag och pojkvän) brukar skämta om den typ jämt 😀 klockren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

ja, älskar den scenen hårt <3 vi (jag och pojkvän) brukar skämta om den typ jämt 😀 klockren!

jag och min syster med!! XDD

brukar svara i telefon med: ere stereo???
eller prata på bussen,folk tror nog jag är korkad:nej,död är man först vid 150 promille,alltså...två 75: or [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag och min syster med!! XDD

[love] 😀
alltid kul att hitta ännu ett yrrolfan [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

alltid kul att hitta ännu ett yrrolfan

-ursäkta söta fröken,men är dehär möjligtvis banken?
-banken??
-...jag frågar nån annan...trevlig scarf!
-värst va han va len i truten då[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ere stereo???

JAG HAR ÄTIT PANNKAKA!

---

Om du inte vet var klitoris sitter så har jag svårt att tro att du hittade rätt hål också under samlaget också.
Det kanske var näsan du penetrerade?

Du är nu officiellt, internt töntstämplad av mig.


   
SvaraCitera