Aviseringar
Rensa alla

Orgasmer är orättvisa, nu vet jag!


Ämnesstartare

Vill skriva av mig lite:

Jag föddes med kuk och hade många orgasmer med den, både själv och med andra. Det var alltid den bästa känslan jag visste och det var alltid skönt. Men jag var aldrig riktigt nöjd med den kroppen och efter tonåren blev det bara värre. När jag var 20 började jag med käka hormoner efter lång terapi/rådgivningstid. Mitt sexliv förändrades mycket. Blev svårare att få stånd och efter ett tag gick det knappt alls och sprutet försvann. Runka blev svårt, men med en vibrator kunde jag komma. Orgasmerna kändes annorlunda, det blev mer av en emotionell upplevelse och ibland var jag lika kåt efteråt och kunde komma flera gånger men det var inte lika skönt som förut.

Det tog tre år innan jag också genomförde en könsoperation och blev kvinna på alla sätt, men det tog lång tid att återhämta sig och läka (nu är jag 24). Att onanera och ha sex var helt nya upplevelser och något att lära sig helt från början! Förstod också vad det betydde att ha svårt att komma, något som aldrig hände med kuk. Efter ett halvår av att ha experimenterat med mig själv lyckades jag äntligen med "det" och det var verkligen helt annorlunda (jämfört med kuk innan hormonbehandling)! Orgasmen byggs upp mycket längre och när det verkligen händer så känns det i hela kroppen. Förut var det en kort intensiv period när det pirrade, nu kommer jag i varma vågor som verkligen tar över en och som håller på mycket längre. Förstår nu hur sjukt orättvist det är mellan könen om orgasmer, men är glad att jag får uppleva det!


   
Citera

Orgasmer är individuella och är olika för olika människor. Du kanske får bättre orgasmer som kvinna men det är inte så för alla. 
Iallafall skönt för dig att du är nöjd med din kropp nu! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Orgasmer är individuella och är olika för olika människor. Du kanske får bättre orgasmer som kvinna men det är inte så för alla. 
Iallafall skönt för dig att du är nöjd med din kropp nu!

Nej självklart är hela min upplevelse totalt subjektiv men jag blev bara förvånad över hur annorlunda det faktiskt var för mig. Tack, det har varit en lååång resa 🙂


   
SvaraCitera

låter ganska logiskt


   
SvaraCitera

härligt. välkommen välkommen!


   
SvaraCitera

Sounds legit, gratulerar! 


   
SvaraCitera

Ok och vad ska vi diskutera?


   
SvaraCitera

Gratulerar till dina orgasmer. 

är kvinna och mina orgasmer är oftast;

f.andersson: en kort intensiv period när det pirrade

händer sällan det blir;

f.andersson: kommer jag i varma vågor som verkligen tar över en och som håller på mycket längre


   
SvaraCitera

jag har svårt att tänka mig att det stämmer. varför skulle man få annorlunda orgasmer av att byta kön. i smell troll


   
SvaraCitera

Det heter ju så. Förhåller mig emellertid skeptisk. Mina bästa orgasmer når ut till hela kroppen och gör mig knäsvag. Är kvinnliga mycket starkare än så är jag nog inte särskilt avundsjuk.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

blir glad av att läsa att det gått bra för dig.
även om jag hört mer av motsatsen och en helt förlorad förmåga.


   
SvaraCitera

Låter inte särskilt konstigt. Men är målinriktade medan kvinnor ser till processen 😛

Ni män är bara avundsjuka. 


   
SvaraCitera

f.andersson: Orgasmen byggs upp mycket längre och när det verkligen händer så känns det i hela kroppen

Kan meddela att det är så för mig, och jag är kille så. ahh... 


   
SvaraCitera

Rätta mig om jag har fel nu men en klitoris har ju 7234729 nerver och fortsätter längre in i kroppen än vad som syns när man upphetsad. Har de verkligen kunnat fixa sådant eller är det inte bara snoppn som fixats till? OBS Vet ingenting om könsoperationer.


   
SvaraCitera

isola:
Rätta mig om jag har fel nu men en klitoris har ju 7234729 nerver och fortsätter längre in i kroppen än vad som syns när man upphetsad. Har de verkligen kunnat fixa sådant eller är det inte bara snoppn som fixats till? OBS Vet ingenting om könsoperationer.

Mm och undrar om ts har ett vaginalt hål också.  Nyfiken Rodnar


   
SvaraCitera