Aviseringar
Rensa alla

orkade ej pilla ur bananflugan ur vattenglaset


KSENIA

MEN VADÅ EXISTERAR DET ENS BANANFLUGOR NU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

MEN VADÅ EXISTERAR DET ENS BANANFLUGOR NU

är inte vintern deras högsäsong?


   
SvaraCitera
KSENIA

Blivande_japan:

är inte vintern deras högsäsong?

ENDAST SETT SÅNA PÅ SENSOMMAREN 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

ENDAST SETT SÅNA PÅ SENSOMMAREN 🙁

var glad för d! el ngt[crazy]


   
SvaraCitera

isola:

Ibland dricker jag ur vattenglaset fast jag är osäker på om missekissen druckit ur det innan.

Inte jag heller, har inte någon som helst bacillskräck när det kommer till min katt.

isola:

Tvättar nog ej heller händerna efter att ha klappat på henne när jag ska laga mat (om jag inte nu kanske ska knåda). Minns person som förfärades av det.

Har aldrig ens tänkt tanken att jag borde tvätta händerna efter... [blush]


   
SvaraCitera

Okej. Du åt en bananfluga. Jag måste bara säga, att det är bra att du kunde finna styrkan att berätta (tro mig, jag vet hur svårt det är att prata om sådana saker). Vad kan du då göra nu? Flugan är äten och alla vet om det. Jag antar att det bästa du kan göra är att förlåta dig själv, och glömma.

Det är bra att du berättar men du ska inte behöva känna att du MÅSTE berätta för alla du stöter på. Bara om det får dig att må bättre... DU har inte ansvar för att andra ska veta. Så om du till exempel börjar berätta för bekanta och folk du träffar för första gången hur det ligger till, tycker jag du borde börja oroa dig för att skammen tagit överhand. Du gjorde fel, du vet om det, nu - släpp det men gör inte om det (lär av dina erfarenheter).

Lycka till, du kommer klara det här!

PS.
För alla som uppmuntrar TS, jag hoppas ni skäms! Äta bananflugor är INTE nåt att vara stolt över eller skryta med.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

så svalde skiten

vi r uppenbarlig1 syskon iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donald Duck:

Jag måste bara säga, att det är bra att du kunde finna styrkan att berätta

alltså, jag ville bara veta om det var normalt, hade ej en tanke på att jag behövde skämmas över det förrän nu... [sad]

Dan_the_ironman:

vi r uppenbarlig1 syskon iaf.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

alltså, jag ville bara veta om det var normalt, hade ej en tanke på att jag behövde skämmas över det förrän nu... [sad]

det finns inget som är normalt med att äta bananflugor... Och låt ingen idiot övertyga dig om att det på något sätt skulle vara bra. Bananflugor är djävulens föda.

ALLA NI SOM ÄTER BANANFLUGOR, TYCKER NI ATT DET SKULLE VARA BRA PÅ NÅT SÄTT? TYCKER NI ATT DET ÄR SEXIGT ATT ÄTA BANANFLUGOR ELLER?! DET ÄR VARKEN BRA ELLER SEXIGT ATT ÄTA BANANFLUGOR SKA NI VETA!! SLUTA OMEDELBART ÄTA BANANFLUGOR! SLUTA NU!! INTE BARA "EN TILL" FÖR FATTAR NI INTE ATT DET ÄR VERKLIGEN INTE BRA ELLER COOLT PÅ NÅT SÄTT ATT ÄTA BANANFLUGOR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donald Duck:

det finns inget som är normalt med att äta bananflugor... Och låt ingen idiot övertyga dig om att det på något sätt skulle vara bra. Bananflugor är djävulens föda.

[sad]

Donald Duck:

ALLA NI SOM ÄTER BANANFLUGOR, TYCKER NI ATT DET SKULLE VARA BRA PÅ NÅT SÄTT?

det innehåller faktiskt protein! [no-no][sad]


   
SvaraCitera