Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte


Ämnesstartare

Jag orkar verkligen inte, jag bråkar med alla.
Får gå till soc en gång i veckan. har förbrukat mitt förtroende genom att smita ut på nätterna och supa mig redlös. men den tiden är förbi.. det värsta är att jag bara är 15. Får inte träffa mina kompisar för att dom är minst 5 år äldre.
Jag och min pappa bråkar varje dag, han har börjat kalla mig vriden, störd och dum i huvudet. haft långhelg ifrån tisdag. bara fått vara hemma varje dag, inte fått gå ut på stan eller någonting. har bara legat i sängen varje dag. vet inte vad jag söker med denna tråd men jag orkar bara inte.


   
Citera

Tycker du att det är märkligt att du inte får gå ut och supa med dina 5 år äldre vänner..?


   
SvaraCitera
Tyrael

Tror du att andra 15 åriga flickor gör som du? Du kanske skall finna dig i situationen och göra det du skall istället för att festa bort din skolgång (fast det är tråkigt). Du kommer ha tid att festa 20-25 om inte annat. Och då är en 5 års ålderskillnad mycket mer acceptabelt (och du är 18+)


   
SvaraCitera

Oh jag orkar inte heller, men fråga dig själv är du villig att begå självmord? om inte då får du fan skärpa dig och göra det bästa med situationen, gör något som gör dig att du mår bra, och fortsätt titta inte bakåt. =)


   
SvaraCitera

Det känns som att det är viktigt att festa, men det är det faktiskt inte. Det finns fetare saker att göra. Fixa något intresse och engagera dig i det, om några år så kommer du kunna supa hur mycket som helst.

Fast ingen kommer ju vilja supa med någon som inte är intressant.


   
SvaraCitera

Börja med träsvarvning eller något annat stimulerande.


   
SvaraCitera

Aengslig:

men fråga dig själv är du villig att begå självmord?

Vem har nämnt självmord? Inte TS iaf.


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Vem har nämnt självmord? Inte TS iaf.

Nä det är något som jag behövde säga åt mig själv egentligen, men ifall någon annan hade den krisen då kanske det ändå var bra att säga.


   
SvaraCitera