Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte dra till praktiken, vad ska jag säga till min farsa?


S3ON: Jag är nöjd. 🙂

Det brukar inte låta såMycket glad


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det brukar inte låta såMycket glad

Alltså med hur just den situationen löste sig. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Alltså med hur just den situationen löste sig. 

Så skita i allt som är jobbigt är lösningen?Cool


   
SvaraCitera

aristoteles:

Så skita i allt som är jobbigt är lösningen?Cool

Nej, men att skita i det man inte vill. Att göra det man istället vill. 🙂 


   
SvaraCitera

S3ON:

Nej, men att skita i det man inte vill. Att göra det man istället vill. 🙂 

Ibland behöver man göra sånt man inte vill för att kunna ha roligt i framtidenTumme upp


   
SvaraCitera

aristoteles:

Ibland behöver man göra sånt man inte vill för att kunna ha roligt i framtidenTumme upp

Nej. 


   
SvaraCitera

S3ON: Vad är problemet?? Sådär gjorde jag. Hur kommer man längre genom att vara oärlig i de banor som ts själv skriver??

Nu har killen inte ont i huvudet utan ljuger sin farsa i ansiktet. Du uppmuntrar till lögn med andra ord. Sedan försöker du, omedvetet eller ej, få honom att käfta emot så att farsan blir hotfull för att blanda in polisen, helt i onödan då situationen helt kan undvikas om man låter bli att ta till sig det du skriver.


   
SvaraCitera

Lav: Du uppmuntrar till lögn med andra ord.

Hur? Tycker ts skall vara ärlig och säga som det är till sin fader. BLIR han o andra sidan hotfull så är det väl självklart att han bör ringa på hjälp?  


   
SvaraCitera

Håller med S3ON, dock så kommer det uppstå konsekvenser... men det är bäst i det långa loppet tror jag.


   
SvaraCitera

S3ON: Hur? Tycker ts skall vara ärlig och säga som det är till sin fader. BLIR han o andra sidan hotfull så är det väl självklart att han bör ringa på hjälp?

Om du inte kan lista ut hur behöver nog du ringa på hjälp.


   
SvaraCitera

Lav:

Om du inte kan lista ut hur behöver nog du ringa på hjälp.

Fortsätter du att tänka sådär kommer du nog betraktas som ganska omogen av andra inom några år. (vet ej hur gammal du är, gissar på mellan 14-17 nånting)


   
SvaraCitera

S3ON: Fortsätter du att tänka sådär kommer du nog betraktas som ganska omogen av andra inom några år. (vet ej hur gammal du är, gissar på mellan 14-17 nånting)

Skulle kunna detsamma om dig med alla s.k tips du ger folk.


   
SvaraCitera

Lav:

Skulle kunna detsamma om dig med alla s.k tips du ger folk.

Du inser en vacker dag, pojke lilla 🙂 


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Vad är det för praktik? och för ni ingen närvarolista? Läste att du går på gymnasiet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Update: Stack till praktiken, gjorde det jag skulle åkte hem och softa som fan sen istället. Oerhört skönt va det! Tack för alla tips bröder och systrar ha en bra dag!


   
SvaraCitera