Aviseringar
Rensa alla

ORKAR INTE LÄNGRE! ;(


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hur träffade du din förra flickvän? Följ det mönstret, kanske?

Tjae, vänner har jag förlorat under förhållandets gång, både pga drama med flickvän och för att vi spendera så mycket tid, så jag svek flera vänner.

Numera umgås jag med min bästa vän som mest och lite då och då kan jag vara med några gamla bekanta men har inte alls lika stor socialkrets längre, idag lever jag dessutom isolerad och har depression både av livslusten är borta och självförtroendet är också på botten, mycket pga av breakupet men hade inte mycket mening innan heller och det har också sina anledningar, pratar just nu med kurator en gång per varannan vecka ska också träffa läkare, då jag bett om det men jag vet inte vad jag ska göra, känner att jag kommer klara allt men ibland känns det som att jag bara är för känslomässig och kan inte sluta tänka på mitt ex, skulle kunna lika gärna vara en stalker som skulle försöka få tag på henne, men jag gör inte det för att jag är tvungen att acceptera att hon valt någon annan och velat gå vidare, det i sig gjort mig mer säker på att hon absolut inte kan vara 'den rätta' även om jag tvekar numera på ifall det finns något sådant.

Hon var verkligen allt och jag satsa hela mig själv på henne, även om förhållandet var sketet pga tillitsbrist och andra saker... men fan jag gav ändå upp mig själv, det har verkligen satt sina ränder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tiden:

Tiden läker alla sår

mm hur gör du ejentlien!![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just go fuck somebody, det är tyvärr inte svårare än så [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

.. men fan jag gav ändå upp mig själv, det har verkligen satt sina ränder.

Varför ska du blanda in en läkare för att du tycker det är jobbigt med uppbrottet? Stukade du foten på köpet, eller vad är grejen? Typ.. gör det inte värre än vad det egentligen är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Varför ska du blanda in en läkare för att du tycker det är jobbigt med uppbrottet?

Nej, det är mer än bara breakupet det är om hur mitt liv sett ut sedan innan och var min lust till livet är över huvudtaget, har varit nedstämd sedan innan... enda anledningen som jag hade till livet var min flickvän och det är borta nu, och tro det eller ej, men tror jag behöver hjälp för att komma på rätt 'väg' igen.

Gabrielle:

Just go fuck somebody, det är tyvärr inte svårare än så [sad]

Ah, ger du mig din fitta elr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

enda anledningen som jag hade till livet var min flickvän och det är borta nu, och tro det eller ej, men tror jag behöver hjälp för att komma på rätt 'väg' igen.

Samtidigt så är det väl så här livet kan se ut ibland. Men bra att du söker seriös hjälp istället för att hjälpa dig själv lite halvdant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Samtidigt så är det väl så här livet kan se ut ibland. Men bra att du söker seriös hjälp istället för att hjälpa dig själv lite halvdant.

Ha, jo.


   
SvaraCitera

Aengslig:

Ah, ger du mig din fitta elr?

HAHAHAHAHAHAHA

sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

HAHAHAHAHAHAHA

sorry.

Hon sa ju att det inte är så svårt [rolleyes][cute][censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Lätt o säga.

Du kan ju inte bara sitta och vänta på att det ska ske, du får ju ta tag i det själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Du kan ju inte bara sitta och vänta på att det ska ske, du får ju ta tag i det själv.

Jo det så klart, något som blockerar mig är mitt utseende, ifall jag skulle börja tex gymma och köpa lite nya kläder då tror jag att jag skulle känna mig redo, men det skulle ta ett tag tills jag kände mig redo i så fall... eller tycker du att jag borde ändå köra på att dessa blockage är löjliga? :p


   
SvaraCitera
zIGGE

lol ångest över att inte ha sex - ut och ta nån ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Jo det så klart, något som blockerar mig är mitt utseende, ifall jag skulle börja tex gymma och köpa lite nya kläder då tror jag att jag skulle känna mig redo, men det skulle ta ett tag tills jag kände mig redo i så fall... eller tycker du att jag borde ändå köra på att dessa blockage är löjliga? :p

Kör på ändå tycker jag! Du kan börja gymma och fräsha upp garderoben med tiden, men det ska inte vara något hinder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Du kan börja gymma och fräsha upp garderoben med tiden, men det ska inte vara något hinder.

ok :p

zIGGE:

lol ångest över att inte ha sex - ut och ta nån ba

Men seriöst tycker ni att det är så lätt? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Men seriöst tycker ni att det är så lätt? 😮

Ja!


   
SvaraCitera