Aviseringar
Rensa alla

orkar inte mer


Ämnesstartare

jag kan verkligen inte få mina tårar att sluta rinna. känner mig så sjukt ensam just nu. det värsta är, att jag inte kan berätta för någon hur jag känner mig. det går bara inte. jag vet inte vad jag ska göra.


   
Citera

Varför gråter du? Varför känner du dig ensam? Varför kan du inte prata med någon?


   
SvaraCitera

godkänd:

ag vet inte vad jag ska göra.

definera sjukt ensam?
inga vänner? eller hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

definera sjukt ensam?
inga vänner? eller hur menar du?

jag har vänner, dock känns det som att de inte bryr sig om mig. låter som jag är helt ego nu. men typ jag ställer alltid upp för dem, sätter alltid dem före mig själv. jag önskar att dem kunde göra detsamma någon gång.


   
SvaraCitera

godkänd:

jag önskar att dem kunde göra detsamma någon gång.

pratat med dem om det?


   
SvaraCitera

godkänd:

jag kan verkligen inte få mina tårar att sluta rinna. känner mig så sjukt ensam just nu. det värsta är, att jag inte kan berätta för någon hur jag känner mig. det går bara inte. jag vet inte vad jag ska göra.

sådär känner alla....... mitt råd är att du tar en öl (inte för mycket) och sedan tar en tupplur... sen kommer du må mycket bättre.......... ja seriöst [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godkänd:

men typ jag ställer alltid upp för dem, sätter alltid dem före mig själv. jag önskar att dem kunde göra detsamma någon gång.

Alla vänner (2-3 st) som jag har som bor i min stad, gör så mot mig. Jag har alltid ställt upp för dom, försökt lida med dom även om jag inte riktigt förstår deras problem. Peppat dom. Men när jag mår dåligt, säger de bara 'Sluta!' -.-


   
SvaraCitera

WorldUnited:

sådär känner alla....... mitt råd är att du tar en öl (inte för mycket) och sedan tar en tupplur... sen kommer du må mycket bättre.......... ja seriöst

haha alltså...?XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

haha alltså...?XD

AVLSUTA MENINGEN!
jag har tvångstankar..


   
SvaraCitera

WorldUnited:

ja seriöst [tired]

ehm... jag hoppas verkligen att du inte har testat?
sen var det det ett riktigt dåligt tips


   
SvaraCitera

theoneforme:

AVLSUTA MENINGEN!
jag har tvångstankar..

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[tired]

[confused]


   
SvaraCitera

Du borde prata ut med någon som tar dina problem på allvar, jag lovar det kommer kännas lättare:)


   
SvaraCitera

theoneforme:

Alla vänner (2-3 st) som jag har som bor i min stad, gör så mot mig. Jag har alltid ställt upp för dom, försökt lida med dom även om jag inte riktigt förstår deras problem. Peppat dom. Men när jag mår dåligt, säger de bara 'Sluta!' -.-

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

XD

Dom är dumma mot mig.


   
SvaraCitera