Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte mer [cry]


Ämnesstartare

Mår verkligen skit just nu. Allt går åt helvete, jag sköter inte skolan, jag har inget jobb, mamma vill att jag ska flytta hemifrån (det vill jag med men kan inte pga pengabrist), pappa är sjuk men vägrar berätta vad det är. Jag hatar honom, han hatar mig. De få vänner jag har sviker alltid när jag som mest behöver dem [n] Längtar verkligen efter att ha en kille att älska o bli älskad av. Men det verkar vara omöjligt att hitta någon som kan älska mig. Kan verkligen inte se någon anledning att forrtsätta leva, jag vill inte dö, men vad tjänar det till att leva när jag bara förstör allt jag tar mig an och ingen bryr sig om mig på riktigt?


   
Citera
Ämnesstartare

Tror dina föräldrar bryr sej


   
SvaraCitera

samma här, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kontakta soc [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

what a wonderful feeling[sad]

prata med soc, psykolog eller likvärdigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tror dina föräldrar bryr sej

Nej, de gör inte det. När de varit arga har de flera gånger sagt det rakt ut, annars låtsas de bry sig men det märks att de inte gör det.

coffeee:

samma här, typ

[n]

enhimmelskdrog:

kontakta soc[tard]

Varför? det är ju inte direkt så att de slår mig eller nåt och jag är 18 år så jag kan ju flytta hemifrån...


   
SvaraCitera

ska vi ta ett kollektivt självmord? eller först kan jag försöka älska dig, sen om det inte går så kan vi hoppa tillsammans [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coffeee:

ska vi ta ett kollektivt självmord? eller först kan jag försöka älska dig, sen om det inte går så kan vi hoppa tillsammans [love]

Ja [love]

Eller nej förresten, tycker inte du ska ta självmord. Allt kommer säkert ordna sig för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

Varför? det är ju inte direkt så att de slår mig eller nåt och jag är 18 år så jag kan ju flytta hemifrån...

men eftersom du inte hade råd att flytta kan du ju ansöka om bidrag och bostadshjälp etc


   
SvaraCitera

pinksmink:

Ja [love]

Eller nej förresten

vadå ja? och sen nej [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

Nej, de gör inte det. När de varit arga har de flera gånger sagt det rakt ut, annars låtsas de bry sig men det märks att de inte gör det.

okej, tråkigt att höra[sad] men tror du kan hitta människor som tycker om dej, ge inte upp[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men eftersom du inte hade råd att flytta kan du ju ansöka om bidrag och bostadshjälp etc

Aha, du menade så. Kanske ska göra det...

coffeee:

vadå ja? och sen nej

Tyckte först det lät som en bra ide men somsagt, tycker inte du ska ta självmord [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

Aha, du menade så. Kanske ska göra det...

det ordnar sig nog för dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

okej, tråkigt att höra[sad] men tror du kan hitta människor som tycker om dej, ge inte upp[smile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinksmink:

[love]

kram[love]


   
SvaraCitera