Aviseringar
Rensa alla

orkar inte mer men vill inte lämna han 🙁


invisible:

Jag vill inte lämna honom utan att försöka

Du har redan försökt. Lämna ägget. Orka vara ihop med en vuxen, porrskadad 7-åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Dumpa honom, medan du fortfarande kan. Allt eftersom tiden går kommer du bli mer cementerad i destruktiva förhållanden

du har helt rätt, jag har inte fattat hur illa han behandlat mig

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

honolulu:

Dessutom har du inte gjort något fel, varför skulle han jävlas och säga "hahah ät kackerlackor först, så slutar jag!!!" (typ, lol).. det är ju bara ännu konstigare om han vore sån

Precis så är han, något sånt skulle han kunna säga, så mycket tarhan mig på allvar

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stringburka:

Och det är lättare att dumpa någon efter fem månader än efter ett år, så det finns inget att vänta på. Just do it.

Det har du rätt i, jag är bara livrädd för hur jag ska må efteråt också börjar skolan nu också det kommer bli skitjobbigt men måste man så måste man [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

FreeWay89:

Orka vara ihop med en vuxen, porrskadad 7-åring.

hehe

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lellepuff:

Nu saknar jag inte honom alls, men det tog tid innan han försvann ur min hjärna! Dumpa, torka tårarna och njut av ditt liv som DU vill leva det! ^_^

Mina vänner har också märkt förändring hos mig även min mamma, det är det som gör att jag känner att detta nog inte går längre.


   
SvaraCitera

Dumpa, det är bara du själv som mår illa i långa loppet.
Ni har en framtid citatet känns som han bara uttnytjar då han vet att du tvekar då han säger något sådant.


   
SvaraCitera

ben1632:

Dumpa, det är bara du själv som mår illa i långa loppet

klargöra det hela: Dumpa killen! Annars tror jag att det är bara du som kommer att må illa.


   
SvaraCitera

Girls loves the badguys. Stanna med honom, du gillar det innerst inne


   
SvaraCitera

invisible:

Precis så är han, något sånt skulle han kunna säga, så mycket tarhan mig på allvar

fine then, ive said mine. nu är det bara upp till dig att avgöra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju inte en fråga om rätt och fel, utan hur du mår. Har man gjort slut 1 gång efter fem månader så klaffar man inte alls, skulle jag vilja påstå.

Vet inte hur du menar med att han generar dig inför folk, men det spelar egentligen ingen roll på vilket sätt det är. När han inte lyssnar på dig, inte slutar när du förklarat så tyder det helt enkelt på att han inte bryr sig. Han bryr sig nog väldigt mycket om att ha kvar dig ,det tror jag, du står ju ut med all hans skit. I hans ögon är du nog guld värd.. Men det är inte kärlek.

Att han antyder att du ska titta på porr är inte fel i sig, men att antyda att du behöver "lära dig" är dock inte särskilt snällt sagt. Man får lära varandra genom erfarenhet, och inte förvänta sig en episk sex-saga efter 5 månader. Däremot kan man säkert få idéer ifrån porrfilm ifall man börjar få slut. Men det ska mer vara något du eller ni gemensamt kommer fram till, med ett leende på läpparna.och det ska absolut inte vara en pik på någons förmåga. Så nånting har ju uppenbarligen gått fel..

invisible:

Han säger att han ser en framtid med mig. Ibland pratar han tom om barn och hur han vill bo och hur vi skulle ha det osv. Hur ska jag få honom att lyssna på mig? Jag vill inte lämna honom utan att försöka [sad]

Tycker redan att du har försökt. Du får helt enkelt fundera på det här och sedan välja att antingen acceptera och fortsätta, eller sätta ett ultimatum; Du slutar NU, och börjar aldrig igen, för då försvinner jag. Och sedan om han faller tillbaka i gamla mönster eller inte lägger av så måste du också göra allvar med ditt hot. Om du hotar att göra slut,och sen inte gör det, så har du ingenting alls att sätta emot honom. Ingenting du säger kommer han ta på allvar.

Tror du borde omvärdera dig själv och vad du vill ha, och förtjänar. Finns bättre människor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

fem månader.

Just nu är ni ju bara tillsammans för att ni redan varit tillsammans ett antal månader. Dumpa. Jag blev asglad av det när jag var i ett uselt förhållande.


   
SvaraCitera

invisible:

hehe

Det är inget roligt med det. Tyvärr alldeles för vanligt bland killar.

invisible:

Det har du rätt i, jag är bara livrädd för hur jag ska må efteråt också börjar skolan nu också det kommer bli skitjobbigt men måste man så måste man

Jo du kommer förmodligen skit, men det kommer att spara dig en jäkla massa skit som kommer upp senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla era svar, nu känns det lite lättare. Jag har inte riktigt fattat eller erkänt för mig själv att han behandlar mig som skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

Han bryr sig nog väldigt mycket om att ha kvar dig ,det tror jag, du står ju ut med all hans skit. I hans ögon är du nog guld värd.. Men det är inte kärlek.

stämmer.

WaterTiger:

Tycker redan att du har försökt. Du får helt enkelt fundera på det här och sedan välja att antingen acceptera och fortsätta, eller sätta ett ultimatum; Du slutar NU, och börjar aldrig igen, för då försvinner jag.

Precis vad jag ska göra!


   
SvaraCitera
orcite

invisible:

Hur som helst är jag inte jätte erfaren av att vara i en nära relation med en kille, alls faktiskt i och med att min far aldrig varit närvarande

För det första, är det inte din far som ska ge dig erfarenheter om hur det är att vara i ett förhållande.

För det andra är det ditt eget fel att du inte lärt dig hur man läser av killar och tyvärr låter du faktiskt som en svårfångad lätt manipulerad tjej. En som är svår att få, men enkel att manipulera.

Jag vet mycket om killar och jag säger en 80% möjlighet att han är tillsammans med dig för hur du ser ut och hans kärlek till dig är att roa sig själv och inte dig.

invisible:

han inte ville sluta för att han gillade mina reaktioner och tyckte det var kul, tog mig inte på allvar när jag berätta vad jag behövde.

Han utnyttjar dig och han kommer att dumpa dig när han hittat en ny eller är trött på dig. Nedvärderande humor är genetiskt betingat att tröttna på saker. Han kommer tröttna på dig när sina skämt om dig börjar hamna i hans smak, också.

invisible:

han kan komma med små hintar som att du borde kolla på porrfilm så kan du lära dig lite.

Han är en aning porrskadad, men det är alla killar idag. Och tjejer är media skadade. Så det ska vi inte skylla. Men du är nog eller kanske efter i utvecklingen om att kunna anpassa sig eller kunna ta för sig.

Sex handlar inte om att mannen ska tillfredsställa kvinnan och få njutning av att göra så. När man har sex, är man 2. Du ska också tillfredsställa honom. Om du inte vet hur, är porr faktiskt ett sätt att lära sig. Fast du måste ta i åtanke åt vilket håll eller lutning sexlivet ni har är.

Av porr kan du få ut det männen gillar mest, kvinnans kropp. Det är det som driver mannens sexuella upphetsning till nöjje.
-Om du ligger ned helt död kommer du att SE tråkig ut, du kommer vara bull medans han använder sina muskler, energi och allt för att göra det skönt för er båda.
--Du skal göra som porrfilmerna visar dig, visa honom hur du älskar det. Säga saker medans ni har sex, stöna, visa dina bröst, var sexig helt enkelt. Och var EJ osäker, för ni har redan sex. Det är efterblivet, efterblivet att vara rädd från sin kropp eller utseende när man redan har sex för den frågan är redan besvarad, du är snygg nog för honom och han vill ha sex med dig.

Av porr ska du inte få ut
Dess skadade koncept om vad som är inne och vad som är ute. Stora leksaker, rövslickning, anal, etc saker som går utöver det vanliga är helt och hållet ditt val och vill du inte så är det att respekteras och förhoppningsvis förhandlingsbart men ej överstridbart.

Av porr det du inte kan få ut
Kärlek. Hur man älskar med varandra. Porr är bara djuriskt sex och inget spirituellt samlag.
Den största och mest viktigaste grejjen med sex oavsett porr eller inte, det som är verkligen the base, the reality, the shit, better then everything else.
Det är närheten. Närheten. Att du tar på honom, drar in honom som du vill ha han djupt i dig, smeker honom. Är liksom med och "brottas" sexet med njutning. Det är att vara intim.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väl talat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är tjejer så, ursäkta språket[smile], jävla dumma i huvudet?[confused]


   
SvaraCitera
orcite

kebu12:

Varför är tjejer så, ursäkta språket[smile], jävla dumma i huvudet?[confused]

Tror inte tjejer är dumma i huvudet.
Tror killar har låtit tjejer glida genom livet för mycket.
Tjejer får så mycket av vad killar är och har, medan killar tar initiativ och kämpar för tjejer, tjejer låtes inte av killarna att utveckla sig själva om att vara på den jagande änden utan bara på den väljande änden. Så vet tjejer själva inte hur de ska jaga bra killar. De vet bara hur man väljer vem som visar upp mest status, lr nått.

Svårt det än låter, om man vill tjejer ska vara "smartare" om sånt här bör alla killar se med kritiska ögon och förakt emot tjejer som ser bra ut. För de vet faktiskt minst om hur man kämpar för en kille, de får för mycket gratis.
xD

Egentligen är ingen dum you know. Det handlar bara om att man inte utvecklats.

WaterTiger:

Väl talat!

Tackar ;D ändå 5 på morgonen [bigcheers]


   
SvaraCitera