Aviseringar
Rensa alla

orkar inte mycket..


Ämnesstartare

Har börjat må dåligt igen. Varje dag o ha haft sånna här perioder där ja ba ha mått dåligt hela tiden o nu på skolan så har ja lektion o sen är med vännerna men orkar inte mycket är typ ba deppad o sen så mår man ba dåligt o finns inte nå som hjälper förutom 2styckna som gör mig glad o en av tjejerna är jag kär i som inte vet det.. O orkar ba inte nå mycket mår ba dåligt o har "ont i hjärtat"


   
Citera

Ut och träna.
Bästa man kan göra för att klara sig mot sånt. Hitta någon chill kampsport i närheten. Annars fråga en kompis om hen vill ut och springa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undulaten:
Ut och träna.
Bästa man kan göra för att klara sig mot sånt. Hitta någon chill kampsport i närheten. Annars fråga en kompis om hen vill ut och springa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undulaten:
Ut och träna.
Bästa man kan göra för att klara sig mot sånt. Hitta någon chill kampsport i närheten. Annars fråga en kompis om hen vill ut och springa.

Håller på att träna med styrketräning 


   
SvaraCitera

Tycker dock det är bättre att springa får då övar du upp din kondition. Något du verkar behöva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undulaten:
Tycker dock det är bättre att springa får då övar du upp din kondition. Något du verkar behöva.

Men det är det jag oxå gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undulaten:
Tycker dock det är bättre att springa får då övar du upp din kondition. Något du verkar behöva.

Det är det jag gör. Men asså känner mig inte trött på de sätter mena mer psykisk alltså på vissa o sånt 


   
SvaraCitera

Ursäkta för missförståndet. Uppsök kurator eller liknande.


   
SvaraCitera

Livet är ej lätt alltid. Om du är fett deprimerad så aa kolla om du kan få anti-depp eller nåt på Vårdcentralen. Annars kan du ju kirra en tjej 🙂 Så kanske du mår bättre!

Må väl. Frid


   
SvaraCitera

Du kanske ska berätta för den här tjejen att hur fyller din vardag med glädje! Annars är det väl att snacka med kurator, funkar bra faktiskt eller så tar du antidepppiller.

Alla har ju sådana här perioder men man får ju se det positiva som man har, du kanske ska snacka med någon i familjen (behöver inte vara ens föräldrar, det kan ju vara ens mor eller farföräldrar).


   
SvaraCitera