Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte vara desperat längre!


Ämnesstartare

Aw, sötdu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah naw sött[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

hahah naw sött

Pendulum:

Aw, sötdu

Haha ^^ [blush]


   
SvaraCitera

Akta dej för pedofiler jag har hört dom går och lurar småbarn med godis bakom Ica. Jag blev lurad men det tragiska var att dom sade jag var för gammal [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snobb3n:

Akta dej för pedofiler jag har hört dom går och lurar småbarn med godis bakom Ica. Jag blev lurad men det tragiska var att dom sade jag var för gammal

haha jag e nt så dum att jag hoppar in i en bil pga godis eller äter de det kan ju vara vad som helst i, och jag går aldrig te ica.

Snobb3n:

det tragiska var att dom sade jag var för gammal

HAHA! stackare ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde för tillfället försöka att skaffa så många vänner som möjligt, hålla på med din hobby, jobba hårt i skolan.
Detta kan få bort dom där sex vid 12 års tankarna.
Du bör vänta MINST 3 år.
Fast, det är såklart upp till dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axeluzz:

Om någon vet något som kan hjälpa så säg gärna, och inge onödiga kommentarer tack!

Som vuxen borde jag ju absolut inte uppmuntra dig att utforska din sexualitet vid 12år ålder.. men när känslorna redan finns där är det ingen ide att komma med kloka råd om att vänta och tänka på annat, det går inte till så.

Jag kom själv i puberteten ganska tidigt, när jag var 12-13år var jag fullt funktionsduglig och nästan lika lång som jag är nu. Jag var också olyckligt kär i killar. Och precis som du visste jag tidigt att jag var bög, jag har aldrig varit osäker eller förvirrad över min läggning.

Du kommer träffa massor med söta killar, de flesta kommer inte vara bögar men du kanske blir kär i dem ändå, sånt är livet och det suger ibland. Mitt tips är att skaffa lite bögkompisar så du iaf har nån att prata med som förstår, och sen är det mer givande att blir kär i sina bögkompisar, det kan ju faktiskt leda nånvart 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg att frälsningsarmen kan be bort gayheten, kanske kan va nått att överväga?


   
SvaraCitera