Aviseringar
Rensa alla

orkar postorderhoran med dig?


Ämnesstartare

Supply and Demand:

[fick inte varning för sådana punkter i min]

kanske beror på vilken gnällröv du namngav. Tror min gnällröv skulle anmäla, är för bra för varning, ska hålla mig pure till äktenskapet med detta konto

aristoteles:

[x]

[blush][love][love][blush][cute][blush][love][love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

kanske beror på vilken gnällröv du namngav. Tror min gnällröv skulle anmäla, är för bra för varning, ska hålla mig pure till äktenskapet med detta konto

Men det finns ju inget i reglerna om att du inte får ha en användare som skräckscenario när det gäller att bli ihop med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Men det finns ju inget i reglerna om att du inte får ha en användare som skräckscenario när det gäller att bli ihop med någon.

det här är ju inte bli ihop, det är ett starkt avståndstagande från människor jag ogillar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det här är ju inte bli ihop, det är ett starkt avståndstagande från människor jag ogillar [blush]

ser åtminstone inte hur du skulle kunna få poäng för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Men det finns ju inget i reglerna om att du inte får ha en användare som skräckscenario när det gäller att bli ihop med någon.

Ser det dessutom inte som påhopp, utan istället som smaken är som baken. Fast å andra sidan ser ju inte alla allt på samma sätt så... Vill man vara helt safe så får man väl skippa sånt.

Men:

Postorderhoran:

ska hålla mig pure till äktenskapet med detta konto

Tycker ändå det känns lite tråkigt att vara helt pure till max[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tycker ändå det känns lite tråkigt att vara helt pure till max

umare är så dirty.

det låg en fluga i min soppa idag :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

umare är så dirty.

Postorderhoran:

det låg en fluga i min soppa idag :c

Öhm... iom. flugan så måste jag fråga... gäller det även dig eller är poängen att du ska stå ut från mängden och... tja, inte vara dirty? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Öhm... iom. flugan så måste jag fråga... gäller det även dig eller är poängen att du ska stå ut från mängden och... tja, inte vara dirty? ^^

jag är mycket oskuldsfull och i princip gift!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väldigt sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag är mycket oskuldsfull och i princip gift!

Nyvaken, läste fel, missade o:et så det blev "är mycket skuldfull och i princip gift" där gift blev till... att du är giftig typ (orkar inte förklara, hjärnan är inte igång just nu)[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

[] lever möjligtvis under mottot "våga vara snäll"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[/] Jag är snäll (Tycker att "snäll" är ett handlande och inte en egenskap, men det är väl så jag är när jag känner för det.)
[x] jag är inte jobbig mot postorderhoran
[x] jag kan bruka sarkasm
[x] jag kan bruka sarkasm men märker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig
[x] jag kan bruka sarkasm men meärker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig och slutar då
[x] jag gör mig inte lustig över postorderhorans svagheter och skavanker, såväl fysiska som psykiska.
[x] jag är inte onödigt hård mot någon
[] lever möjligtvis under mottot "våga vara snäll" (Det är inte imponerande eller vågat att vara snäll.)
[x] är inte så jävla dum i huvudet
[x] heter inte.................. nej den här punkten hoppar vi över för att slippa varning.
[x] är inte omöjlig att diskutera med, alternativt vann horans new bf


   
SvaraCitera

[x] Jag är snäll
[x] jag är inte jobbig mot postorderhoran
[x] jag kan bruka sarkasm
[x] jag kan bruka sarkasm men märker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig
[[blush]] jag kan bruka sarkasm men meärker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig och slutar då
[x] jag gör mig inte lustig över postorderhorans svagheter och skavanker, såväl fysiska som psykiska.
[x] jag är inte onödigt hård mot någon
[x] lever möjligtvis under mottot "våga vara snäll" (Ingen särskild fras jag gått runt och tänkt på, men i praktiken, ja.)
[x] är inte så jävla dum i huvudet
[] heter inte.................. nej den här punkten hoppar vi över för att slippa varning.
[x] är inte omöjlig att diskutera med, alternativt vann horans new bf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Jag är snäll
[x] jag är inte jobbig mot postorderhoran
[x] jag kan bruka sarkasm
[x] jag kan bruka sarkasm men märker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig
[x] jag kan bruka sarkasm men meärker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig och slutar då
[x] jag gör mig inte lustig över postorderhorans svagheter och skavanker, såväl fysiska som psykiska.
[x] jag är inte onödigt hård mot någon
[] lever möjligtvis under mottot "våga vara snäll"
[x] är inte så jävla dum i huvudet
[x] heter inte.................. nej den här punkten hoppar vi över för att slippa varning.
[x] är inte omöjlig att diskutera med, alternativt vann horans new bf


   
SvaraCitera
Åtta

[x] Jag är snäll
[ ] jag är inte jobbig mot postorderhoran
[x] jag kan bruka sarkasm
[x] jag kan bruka sarkasm men märker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig
[ ] jag kan bruka sarkasm men meärker av när postorderhoran tröttnar och vill vrida nacken av mig och slutar då
[ ] jag gör mig inte lustig över postorderhorans svagheter och skavanker, såväl fysiska som psykiska.
[ ] jag är inte onödigt hård mot någon
[ ] lever möjligtvis under mottot "våga vara snäll"
[x] är inte så jävla dum i huvudet
[x] heter inte.................. nej den här punkten hoppar vi över för att slippa varning.
[x] är inte omöjlig att diskutera med, alternativt vann horans new bf


   
SvaraCitera