Aviseringar
Rensa alla

Orolig för att farsan kan vara pedofil


Ämnesstartare

Hej, skriver ett snabbt inlägg då jag är så trött just nu att jag skulle kunna somna under tiden jag skriver

Hur som helst, jag bor hos mina föräldrar just nu under tiden jag fått tillgång min lägenhet. Lillebrorsan bor här också, 11 år, men känns rätt mogen för sin ålder. Nu har han dock börjat berätta grejer som pappa har gjort när jag bott borta.. Konstiga grejer. Han är 55 ungefär, varit gift med morsan i över 30 år, från och till men aldrig haft någon annan. Vanliga Svenssons liksom.

Brorsan hade haft kalas på sin 11-års dag och pappa hade hyrt badhuset och bjudit in lillebrosans killkompisar för att bada och basta och ha kul i bassängen.. Alla har kul. På bordet finns knäck, godis (Plopp, Daim Kalle Kula, Double Dip etc), chips, kokosbollar, jordnöttet, glass, dricka.. ja de var storbjud.

Efter ett tag sitter dom i bastun och snackar brorsan och hans närmaste polare, ungefär 4-5 stycken. Då kommer farsan in, glad och verkade enligt brorsans beskrivning halvfull eller påtänd. Efter ett tag så går farsan ut och kommer in snabbt igen utan några shorts. Ballen ligger i halvstånd och han sätter sig bredvid några yngre polare som är rätt blyga av sig och börjar skämta. Brorsan försöker få pappa att gå men han sitter kvar och drar i hans polare. Typ som att han vill att de ska suga av honom. Han juckar lite samtidigt men ingenting händer riktigt. Ingen av pojkarna vågar göra något och de äldre + min bror sitter mest och kollar på och hans polare skrattar lite blygsamt.

Sen tar sig brorsan mod och frågar: "Varför sitter du med halvbonge med oss killar, känns lite gay"
Då svarar farsan med: "Äh, bastuballe. Googla det så ser ni, inget konstigt. Alla över 20 får bastuballe, ångan gör att blodtrycket i kuken blir aningen högre och tvingas då till bastuballe"

Aldrig hört talas om detta men det slutar i alla fall med att farsan får ner en av killarna att snabbt stoppa in dasen i munnen på en av dom yngre. Dom andra skrattar lite lätt men brorsan har fått höra efteråt att dom tyckte det var äckligt. Men varför säger dom det nu och bakom ryggen på brorsan? Kunde dom inte tagit upp de direkt med honom? Fett falska polare. Tycker ni min brorsa ska hålla kontakten med dom här personerna? Det är frågan.

Jag tycker dom verkar riktigt falska och att han ska hitta nya. Familj har man bara en utav men polare finns i dussin..


   
Citera
Ämnesstartare

Skojar du eller? Frågan är väl inte om din brorsas kompisar är falska, utan varför din pappa gjorde som han gjorde!? Fy faan det där är inte okej! Eller driver du kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historian känns lite sisådär sanningsenlig... Det första verkar okej även om det kan uppfattas ganska obekvämt att man sätter sig bland dom yngre utan badkläder även då man inte ska ha badkläder i bastu.
   Det där med ståndet är rätt vanligt men om jag förstår det hela korrekt så skulle alltså din farsa fått en utav killarna att ta din farsas i killens mun? Eller fick din far en utav killarna att göra det på en annan kille?
Hursomhelst så är det hela ej okej... Kanske man har en syn på att det skall vara öppet och okej med sånt... men det är inte okej enligt mig samt landets lagar.
    Men befann sig din bror i bastun då detta skedde? Annars kan det vara påhitt ifrån hans "polare". Vid den åldern så brukar det vara lite så att skämt blir för urspårat utan att tänka före. Men om det mot förmodan skedde så är det inte okej.

Vet inte vad du ska göra, det får inte ske igen men det är trots allt din far och känns ganska obehagligt att ta upp detta med familjemedlemmarna. Liksom att gå till polisen.
Men trots allt att det är din far det rör sig om så bör inga undantag få sin gång då det troligtvis lär ske igen inom sinom tid tråkigt nog. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonny: Skojar du eller? Frågan är väl inte om din brorsas kompisar är falska, utan varför din pappa gjorde som han gjorde!? Fy faan det där är inte okej! Eller driver du kanske?

Men dom har ju snackat om min farsa bakom ryggen på min brorsa. Är det inte falskt?

Xuzkie: Det där med ståndet är rätt vanligt men om jag förstår det hela korrekt så skulle alltså din farsa fått en utav killarna att ta din farsas i killens mun? Eller fick din far en utav killarna att göra det på en annan kille?

Min farsa fick en av killarna att ta farsans kuk i munnen. Var jättesnabbt typ, ett sug/slurp. Var nere i halsen och sen tillbaka på en millisekund. Vet inte om någon av dom hann känna av det.

Xuzkie: Men befann sig din bror i bastun då detta skedde?

Ja, det gjorde han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå, dom får väl diskutera om din farsa tvingade en av killarna att ha hans kuk I munnen?!? Va i helvete ?!? Ser du inte hur sjukt det är??? Eller så driver du bara för det här låter inte vettigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas du är ett troll för detta är ju vidrigt. Polarna är nog inte problemet utan det är nog farsan. Du borde göra honom en tjänst och skicka han till någon psykolog eller något för detta är hemskt! Inte okej!


   
SvaraCitera

S3ON

?


   
SvaraCitera

https://www.flashback.org/p52037479

Hittade en likadan på flashback


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonny:
Men hallå, dom får väl diskutera om din farsa tvingade en av killarna att ha hans kuk I munnen?!? Va i helvete ?!? Ser du inte hur sjukt det är??? Eller så driver du bara för det här låter inte vettigt

Men dom skrattade ju först och sen kan dom väl ta det med brorsan istället för bakom hans rygg.

HeyIJustMeetYou:
https://www.flashback.org/p52037479

Hittade en likadan på flashback

Ja, det var jag som skrev den också. Alla var så oseriösa där så tänkte göra ett försök här.


   
SvaraCitera

mad mick:

Ja, det var jag som skrev den också. Alla var så oseriösa där så tänkte göra ett försök här.

Aha, okej bra att höra så att du inte kopierade den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske du ska våga konfrontera din pojkvän med ditt bekymmer? Man vågar la snacka om allt med sin Älskling 


   
SvaraCitera

Sexuellt ofredande mot barn utan tvekan. Tycker du det är konstigt att det är obekvämt att snacka med din brorsa om det? Skrattet borde du bortse ifrån då det är en försvarsmekanism i en så sjuk situation.


   
SvaraCitera

Det är långt ifrån okej, prata med din bror. Jag skulle även rekommendera att du pratar med exempelvis er mamma. Det är inte ett acceptabelt beteende från din pappa, om du även vet vilka som var i bastun mer än din lillebror och far så tycker jag personligen att du ska prata med respektive personer som var med. Kolla så att det faktiskt inte är påhittat, och även prata med deras föräldrar som behöver få veta sådant här.

Sen är det upp till dig, din familj och alla inblandade huruvida ni vill anmäla det hela.

Du kan även fråga din pappa, vilket kan vara svårt och jobbigt samt riskabelt, vad som hände i bastun. Han kanske mår jättedåligt över det hela?

Hur som haver, hoppas att det hela faktiskt inte skedde då det inte kan vara kul för barn i den åldern (eller ja, personer överhuvudtaget.) att behöva gå igenom något sådant. 

Önskar er all lycka, finns i PM vid behov av prat.


   
SvaraCitera

Varför är din far full/påtänd på ett barnkalas? Och det låter konstigt att det här skulle ske i en bastu framför din bror och alla hans kompisar. Din far skulle förstå att ett sådant tilltag skulle sprida sig fort till alla... låter mer som att din bror ljuger eller att du trollar.


   
SvaraCitera

019linnea:
S3ON

?

lol min första tanke också


   
SvaraCitera