Aviseringar
Rensa alla

Orolig för min penis


Ämnesstartare

Först vill jag nämna att jag är 19 år och har aldrig i mitt liv haft sex, men tillfredsställer mig nästan varje dag. Jag har aldrig mätt min penis vid stånden, men skulle gissa 9-10 cm lång. Jag har aldrig haft flickvän, inte ens vän. Är stort intresserad av att pröva sex. [shake]
Eftersom jag hört att 14-15 cm är det vanligaste för Sverige, borde jag vara orolig för min penis? Kan jag bli utskrattad för det här? Ska man skämmas? Hur funkar penisförstorning och görs det av kirurg? Hjälp mig.

MVH hundvalpen


   
Citera

Ett bra sätt om man vill ha sex,eller en fördel,är att träffa tjejer.


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Hur funkar penisförstorning och görs det av kirurg? Hjälp mig.

Du köper en "gör det själv låda" från apoteket, sen följer du bara instrucktionerna. Det tar bara 5 min, sen har du en 45 cm lång snorre


   
SvaraCitera

använd den rätt så kanske längden inte spelar nån roll


   
SvaraCitera

Tözen:

Ett bra sätt om man vill ha sex,eller en fördel,är att träffa tjejer.

Vart nu väldigt nyfiken nu på hur man kan ha sex med tjejer utan att behöva träffa dem. [smile]
Fast det kanske du inte vill skriva rakt ut - en sådan idé skulle kunna generera en hel del med stålars...


   
SvaraCitera

Det är nog igen fara ska du se.


   
SvaraCitera

Myksa:

Vart nu väldigt nyfiken nu på hur man kan ha sex med tjejer utan att behöva träffa dem.

han kan ju knappast gnälla om att han inte haft sex om han inte ens haft en tjejvän nån gång?=han lär inte ha lärt sig hur man umgås med motsatta könet.


   
SvaraCitera

Tözen:

han kan ju knappast gnälla om att han inte haft sex om han inte ens haft en tjejvän nån gång?=han lär inte ha lärt sig hur man umgås med motsatta könet.

Jaha. [sad]
Trodde du hade någon bra idé för något. Lät så när du sade att det var en "fördel" att träffa tjejer... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Myksa:

"fördel" att träffa tjejer... [rolleyes]

mja, han kan ju ha sex med killar också[rolleyes] eller djur? vem vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

han kan ju knappast gnälla om att han inte haft sex om han inte ens haft en tjejvän nån gång?=han lär inte ha lärt sig hur man umgås med motsatta könet.

Det betyder inte alltid så. Jag är absolut inte rädd eller generat att träffa tjejer och har inga problem att prata med, men när det gäller knullandet, så.


   
SvaraCitera

Det är lugnt bara , jag är 13 år och jag har bara en snopp som är 18 slak och 23 stånd [smile] Skit gött äre ! Jävla miniball !


   
SvaraCitera

Hundvalp:

Jag har aldrig haft flickvän, inte ens vän

Inte?


   
SvaraCitera

ManligKo:

Inte?

wtf? x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns flera små pensiar i det här landet som har mycket sex så det är bara lungna ner dig och sen bara ta chansen när den kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså om du blir tsm med en tjej och hon lämnar dig för att du har en i hennes ögon liten penis är hon nog inte rätt. Jag förstår att du kan känna dig otroligt osäker men försök att koppla bort det. Om du är alldeles för storleksfixerad och tänker på detta varje gång du möter en tjej kommer du gå som oskuld väldigt länge.

Det finns ju sätt att förstora som inte är kirurgiska, men om de verkligen fungerar vet jag inte.


   
SvaraCitera