Aviseringar
Rensa alla

orolig mamma?


Ämnesstartare

Semi:

Fast är inte det poängen med den scenen där i slutet att dom går ut och håller händer då?

Ja, de inser att det är bättre att gå ut med höga huvuden än att tjejen ska hittas därinne av toanödiga kaxtjejen.
Dock skulle ju ingen vetat om det om inte kaxtjejen behövt toan just då så de ju var inte så modiga ändå.

Semi:

När man sett G som i Gemenskap så är man rätt immun ändå.

Haha borde kanske se den bara för att få se hur släprösten tog hand om det och om han hade sex med whalgrenpojken som han verkade vilja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Haha borde kanske se den bara för att få se hur släprösten tog hand om det och om han hade sex med whalgrenpojken som han verkade vilja

Sorgliga är att den filmen mest egentligen handlar om hur man ska vara en snäll och trevlig gosse och inte vara nazi-synthare.

isola:

Dock skulle ju ingen vetat om det om inte kaxtjejen behövt toan just då så de ju var inte så modiga ändå.

Bu för sånt! BU!


   
SvaraCitera

isola:

åmål

Jag fattar inte den där toascenen i slutet. Där en av kaxtjejerna frågade om hon hade mens och därför inte ville att någon skulle gå in efter henne. Som om hon mensat ned hela badrummet. Har grubblat på det ända sedan jag såg den för första gången.

oj, har inte tänkt på det. Konstigt. Måste titta på filmen snart!


   
SvaraCitera

isola:

åmål

Jag fattar inte den där toascenen i slutet. Där en av kaxtjejerna frågade om hon hade mens och därför inte ville att någon skulle gå in efter henne. Som om hon mensat ned hela badrummet. Har grubblat på det ända sedan jag såg den för första gången.

oj, har inte tänkt på det. Konstigt. Måste titta på filmen snart!


   
SvaraCitera

isola:

åmål

Jag fattar inte den där toascenen i slutet. Där en av kaxtjejerna frågade om hon hade mens och därför inte ville att någon skulle gå in efter henne. Som om hon mensat ned hela badrummet. Har grubblat på det ända sedan jag såg den för första gången.

oj, har inte tänkt på det. Konstigt. Måste titta på filmen snart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör!


   
SvaraCitera