Aviseringar
Rensa alla

Orolig


Ämnesstartare

Va nyss ute och sprang, jävligt lungt och stilla. Efter 2 km stannade jag och gick istället för att jag mådde konstigt. Helt från ingen stans får jag en känsla av att jag måste spy. Plötsligt blir jag yr som fan och lägger mig rätt upp och ner på marken (hoppas ingen såg) å klarade ej av att resa på mig. Spydde som en gris. Låg där ca 20 min. Gick 5 min igen å det gick ganska bra. Sen hände samma sak igen fast med en extrem jävla smärta i magen på det. Kunde inte resa mig upp och såg väldigt flimrigt. Tog mig iallafall hemåt efter 30 minuters liggande på marken och nu googlar jag på vad det kan vara, men inget stämmer överens. Inte magsjuka eller något sådanat. Ansträngde mig inte heller sp mycket sp tror inte det beror på att jag sprang+åt en stadig måltid innan. Någon????


   
Citera

Om jag inte ätit och samtidigt sovit dåligt innan träning har jag blivit väldigt yr och nästan spyfärdig, även av lite träning. Din reaktion låter väldigt extrem, framförallt med tanke på om du faktiskt ätit bra innan. Skulle rekommendera dig att gå till vårdcentralen alternativt ringa sjukvårdsupplysningen (1177). 


   
SvaraCitera

Kan vara för du har fått för lite sömn, även att du har ätit för lite. Hände migen gång på station, hade inte ätit på två dagar så blev det bara svart .


   
SvaraCitera
time
 time

Hur länge gick det mellan att du åt och att du tränade?


   
SvaraCitera