Aviseringar
Rensa alla

orolig...vad ska jag göra?


aleand05:

Han har ju bestämt sig för att vara tillsammans med mig och vi är ju ett par, men han kan ju inte precis bestämma att han ska bli kär egen.. det är ju inget man bara kan styra så.. så därför behöver vi tid och jag hjälp om hur man kan lyckas göra så känslor väcks till liv igen.

aha, kolla ej så noga [blush]

men gör roliga/spännande saker tilsammans, va bara er själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska verkligen försöka göra roliga saker hela tiden. Så det är bättre att träffas ofta än lite så man inte känner sig så fast? ganska mycket av anledningen för att han tappade känslorna var för att vi kvävde varann.. var med varandra varje dag varje natt och om inte så skrev/ringde vi hela tiden.

Men nu träffas vi bara nån gång i veckan men vi skriver sms och ringer hela tiden, låter alltid han få börja skriva vilken han alltid gör från att han vaknat tills han går och lägger sig. Om jag inte svarar på någon timme blir han tyo orolig och börjar skriva jätte mycket och ringer,och om jag inte svarar kommer han hem till mig, så bryr sig gör han verkligen.


   
SvaraCitera

aleand05:

precis, så vad är dom där spännande sakerna?

Beror väl på vad ni tycker är lite spännande, vad vet jag din innersta önskan kanske är att ha hanky panky på ett ålderdomshem, då kanske det kommer pirra lite att genomföra med den personen.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Beror väl på vad ni tycker är lite spännande, vad vet jag din innersta önskan kanske är att ha hanky panky på ett ålderdomshem, då kanske det kommer pirra lite att genomföra med den personen.

joo jag förstår, men är det bättre att ses lite mindre så man mer ser fram emot att träffas eller att ses ofta??


   
SvaraCitera

aleand05:

joo jag förstår, men är det bättre att ses lite mindre så man mer ser fram emot att träffas eller att ses ofta??

Ingen aning, har inte gått igenom det utan spekulerar bara.


   
SvaraCitera