Aviseringar
Rensa alla

Orsaker till homosexualitet


Ämnesstartare

Beror bisexualitet i så fall på sexuella övergrepp av den mildare typen, eller på tankspridda fäder, eller på lite halvt överlägsna mödrar? Det verkar rimligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Beror bisexualitet i så fall på sexuella övergrepp av den mildare typen, eller på tankspridda fäder, eller på lite halvt överlägsna mödrar? Det verkar rimligt

så om man har en påträngande farsa, underlägsen mor och tvingas att utsätta folk för sexuella övergrepp blir man manschauvinistisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt, ja, jag hoppas definitivt att det stämmer att sisådär 45 miljoner barn mellan 2-6 år utsätts för sexuella övergrepp.

(Jag räknade med ungefär 15% på just den orsaken.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror det är självvalt inte medfött eller nån annan påverkan
haha jag har läst psykologi och jag tycker det är så patetiskt att man ska dra slutsatser av allt kanske är därför jag endast fick g[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meow89:

jag tror det är självvalt inte medfött eller nån annan påverkan
haha jag har läst psykologi och jag tycker det är så patetiskt att man ska dra slutsatser av allt kanske är därför jag endast fick g

min biologilärare e gay o han sa att det inte var medfött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

min biologilärare e gay o han sa att det inte var medfött

han e gay och inte vill kalla sig själv sjuk
många som anser att d är medfött är homofober och tycker det är en sjukdom som man föds mer eller mindre tendenser till

:Oeller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meow89:

han e gay och inte vill kalla sig själv sjuk
många som anser att d är medfött är homofober och tycker det är en sjukdom som man föds mer eller mindre tendenser till

inte en aning, han berätta det under nån grej om pseudovetenskap (falsk vetenskap, typ intelligent design och rasism), då sa han att det inte fanns någon vetenskap som sa att det var medfött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

min biologilärare e gay o han sa att det inte var medfött

martin312:

då sa han att det inte fanns någon vetenskap som sa att det var medfött

stooor skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

så om man har en påträngande farsa, underlägsen mor och tvingas att utsätta folk för sexuella övergrepp blir man manschauvinistisk?

Är manschauvinism någon slags motpol till homosexualitet? Det verkar märkligt.


   
SvaraCitera

meow89:

många som anser att d är medfött är homofober och tycker det är en sjukdom som man föds mer eller mindre tendenser till

Ja, eller så är det folk som helt enkelt inte ser det som någon särskilt stor grej. Ungefär som hårfärg eller längd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

så om man har en påträngande farsa, underlägsen mor och tvingas att utsätta folk för sexuella övergrepp blir man manschauvinistisk?

Det lät ju faktiskt inte helt otroligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla vet att bögarna bara ska buntas ihop och slås ihjäl... [zzz]

Dold text: Nä skoja, men orka diskussionen i tråden? Vem fan bryr sig om det är psykologiskt eller biologiskt? Folk får väl tända på vad de vill oavsett anledning...


   
SvaraCitera

BreakTheAuthority:

orka diskussionen i tråden? Vem fan bryr sig om det är psykologiskt eller biologiskt? Folk får väl tända på vad de vill oavsett anledning...

Visst får de det, men anledningen kan likväl vara intressant. I alla fall kan en del tycka att den är intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Jag tror det är biologiskt.


   
SvaraCitera