Aviseringar
Rensa alla

OS 2016 - Medalj & GRATTIS-tråden


Pennyroyal:

Lol nej. 

Hur kan det vara annat när folk från mindre privvade länder kommer hit och blir fullständigt slaktade i sporter de aldrig testat på och till råka på köpet ses som "söta" när de misslyckas? Bra att de får resa och uppleva lite lyx men de får ju betala ett högt pris för det också.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Hur kan det vara annat när folk från mindre privvade länder kommer hit och blir fullständigt slaktade i sporter de aldrig testat på och till råka på köpet ses som "söta" när de misslyckas? Bra att de får resa och uppleva lite lyx men de får ju betala ett högt pris för det också.  

Tror ej de lider alls. :$ 

Tvärt om. 


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

Tror ej de lider alls. :$ 

Tvärt om. 

Nu utgår du ju återigen från att de gillar att ses som "söt" underhållning och inte seriösa atleter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Nu utgår du ju återigen från att de gillar att ses som "söt" underhållning och inte seriösa atleter. 

Haha nej, utgår från att de tycker om att resa och testa nya aktiviteter eftersom de har anmält sig frivilligt. :$ OS hade ej den där seriösa athlet-stämpeln förut, det är mer nu alla skall vara så jävla duktiga så de kan vinna mkt pengar. :s


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

Haha nej, utgår från att de tycker om att resa och testa nya aktiviteter eftersom de har anmält sig frivilligt. :$ OS hade ej den där seriösa athlet-stämpeln förut, det är mer nu alla skall vara så jävla duktiga så de kan vinna mkt pengar. :s

Ja det är klart att de tar sin chans, det är ju vi som ska skämmas när vi anser oss duktiga när vi besegrar dem. Och för att vi släpper in folk helt utan träning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det klart att det är svincoolt för en snubbe från en blåbärsnation att vara med i OS, oavsett hur usel personen är i sin sport. Annars hade man såklart inte varit med alls. Vi pratar ju om vuxna människor, inte korkade offer som inte förstår vad de ger sig in i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: Och för att vi släpper in folk helt utan träning.

Nej, det är bra att alla får vara med!! 


   
SvaraCitera

Nä det är inte bra att eliten får swisha förbi folk som knappt kan stå på ett par skidor. 

Pennyroyal:

Nej, det är bra att alla får vara med!! 


   
SvaraCitera

Passande namn for sporten hon deltar i.


   
SvaraCitera
Haien

stolt blond svenska:

Man behöver inte vara sportutövare eller ens gilla sport för att uppskatta utövarna och deras prestationer.

Jag har inte sakt det? Jag sa att jag inte gillar det.

stolt blond svenska:

För övrigt... Olympiska Spelen går var 4:e år... sommarspelen på sommaren och vinterspelen på vintern. Nästa vinterspel kommer att hållas vintern 2018 i Pyeongchang i Sydkorea och nästa sommarspel sommaren 2020 i Tokyo i Japan. 

Jag bryr mig inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas: Vi pratar ju om vuxna människor, inte korkade offer som inte förstår vad de ger sig in i.

Jaaaa, guuh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Nä det är inte bra att eliten får swisha förbi folk som knappt kan stå på ett par skidor. 

lol. 


   
SvaraCitera

Guld-SARA simmade ihop ytterligare en medalj i morse - SILVER på 200 meter frisim. 

Grattis Sara - WE LOVE YOU!  Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GRATTIS till att tjejerna går till FINAL i FOTBOLL - mot Tyskland. 

Bevisligen blir OS i Rio för svenskarnas del TJEJERNAS år.  Tumme upp


   
SvaraCitera