Aviseringar
Rensa alla

Osäker


Ämnesstartare

I höstas började en ny kille i min klass och vi blev kompisar ganska snabbt. Efter ett par månader blev han ihop med min flickväns tjejkompis och vi började umgås ganska mycket efter det eftersom våra tjejer umgicks hela tiden.

Efter ett tag började han bli väldigt fysisk i sitt sätt att vara mot mig, han typ kramar mig jätteofta och gillar att sitta nära mig och typ lägga armen över mina axlar och sånt. Han gillar att pilla med mitt hår med.

Om vi möts i skolan eller på stan tittar han rakt in i mina ögon och han har ett sånt smittsamt leende som gör att jag blir varm i hela kroppen när jag är med honom. Han liksom utstrålar positiv energi.

Jag har alltid sett mig själv som hetro och jag har aldrig ens tänkt tanken på att jag kunde vara bög, men det är väl inte normalt att känna såhär för en annan kille? Man jag älskar att få hans uppmärksamhet och vi har oftast askul tillsammans,.Och det känns liksom helt naturligt att vara så kramig och så med honom, men jag håller aldrig på så med andra kompisar.

Nu i fredags var vi på en fest tillsammans med våra tjejer och vi blev för fulla och det slutade med att vi blev övertalade av tjejerna att hångla. Det kändes inget speciellt, det var massa folk och vi var fulla och det var liksom inga känslor inblandade när det bara var en fylle lek.

Men dagen efter frågade en annan polare om det var nått mellan oss, och jag typ "nej, varför tror du det". Han trodde det för att vi typ klängde på varandra hela tiden och gav varandra blickar och sånt, och hånglade på fyllan..

Nu har jag tänkt på det hela helgen om jag är bög och kär i min polare. Jag tycker att han ser bra ut, och jag trivs verkligen i hans sällskap och tycker jättemycket om honom. Men samtidigt är jag väl inte bög? Jag har ju flickvän och allt!?


   
Citera
Gifted

Denniz92:

Men samtidigt är jag väl inte bög? Jag har ju flickvän och allt!?

Maste du definiera dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Har inte läst*
det spelar ingen roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är la bi då [cute]


   
SvaraCitera

Det är helt ok, man kan ju vara bisexuell ju.
Och om det där inte är ett bra upplägg för en fyrkant så vet jag inte vad som skulle kunna vara det [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en fråga, är du kär i din flickvän? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denniz92:

Men samtidigt är jag väl inte bög? Jag har ju flickvän och allt!?

Gifted:

Maste du definiera dig?

S3ON:

Du är la bi då [cute]

Jonesh:

Det är helt ok, man kan ju vara bisexuell ju.

Som de sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gud sluta tänk så mkt och go with the flow...tänk på personen inte könet för guds SKULL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är mer troligt att du fått en "bästis" snarare än att du är bög. Man kan faktiskt krama och mysa med sina killkompisar utan att vilja knulla dem.

Jag tror de flesta killar hånglat med en annan kille på fyllan någon gång, det behöver inte betyda någonting heller.

Men jag kan förstå att det kan kännas förvirrande att ha starka känslor för en killkompis, speciellt om man har ett ganska fysiskt förhållande som ni verkar ha. Gränsen mellan vänskaplig kärlek och förälskelse kanske blir lite suddig.

Känner du lika starkt för din tjej? Att du bli varm i hela kroppen när ni träffas och att du söker hennes uppmärksamhet, eller är ni mer som kompisar som blivit ihop för att ni gillar varandra och det är praktiskt?

Jag var ihop med ett par tjejer innan jag träffade min nuvarande kille Alex, men det var först när jag träffade honom som jag fattade att jag aldrig varit kär innan, för det var helt nya och mycket starkare känslor dom dök upp då. Typ WOW, är det så här det skall kännas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att du skall fundera över dina känslor för honom. Är du kär i honom, eller ser du honom som en jävligt bra vän? Du tycks reflektera en hel del i texten om huruvida du är bög eller ej. Jag skulle nog säga eventuellt bisexuell.
Men ta en funderare över om det är honom du är kär i, eller din flickvän. Eller någon av dem över huvud taget. Eller båda. Höh.

I övrigt så är ett hångel på fyllan med din kompis inget märkvärdigt egentligen. har två killkompisar som är som ler och långhalm, och dessa har hånglat på fyllan några gånger, men det är inget som övergått i känslor någon gång.
Hänvisar till AndyH's kommentar:

AndyH:

Jag tror de flesta killar hånglat med en annan kille på fyllan någon gång, det behöver inte betyda någonting heller.

Men som sagt, ta en funderare över om det är tjejen eller killen du är kär i. [cute]


   
SvaraCitera

tjejer håller ju på och rör varandra, kramas, pussas osv. när dom är vänner, varför skulle inte killar kunna göra det? Det kan ju bara vara att det är ett starkt band mellan dig och honom, utan att ni är ihop.
Orkade inte läsa alla kommentarerna om någon hade skrivit det innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Det är mer troligt att du fått en "bästis" snarare än att du är bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denniz92:

bra ut, och jag trivs verkligen i hans sällskap och tycker jättemycket om honom. Men samtidigt är jag väl inte bög?

Om du inte kände något spec eller blev hård av att strula är du straight.

Easy as pie.

Är iof så jag prövade det. Kan känna mycket för, men tänder helt enkelt inte på killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Jag var ihop med ett par tjejer innan jag träffade min nuvarande kille Alex, men det var först när jag träffade honom som jag fattade att jag aldrig varit kär innan, för det var helt nya och mycket starkare känslor dom dök upp då. Typ WOW, är det så här det skall kännas!

Jag och min tjej har varit ihop i snart 2 år, och vi kommer jättebra överens och kan prata om det mesta. Hon är alltid jättegullig mot mig och är omtänksam och mina kompisar gillar henne. På många sätt är hon perfekt.

Men det känns annorlunda med min polare. Typ som idag överraskade han mig bakifrån och la armen över mina axlar och ba "tja tuffing" och log mot stort mig och tittade mig i ögonen och skrattade lite. Jag kände mig liksom stolt över att gå i skolan med honom sådär, hans utstråling får mig att känna mig mer självsäker med. Jag kan nästan längta efter hans närhet för det känns tryggt och skönt.

Som det kanske framgår av min profilbild är jag inte direkt någon stor och kaxig kille, jag är bara 175cm och ganska klen. Som person är jag nog ganska undergiven med, det är sällan jag som tar initiativ till att göra saker.

Jag kanske helt enkelt behöver en alfa-hanne som ger mig uppmärksamhet för att må bra, och jag missuppfattar det som något annat?

Greger_EFG:

Om du inte kände något spec eller blev hård av att strula är du straight.

Fast det kanske bara berodde på de totalt oromantiska omständigheterna? Hade det hänt hemma hos mig i lugn och ro kanske jag hade reagerat annorlunda?

Om du och din polare hade legat hemma på din säng och hånglat tror at att du hade reagerat annorlunda då?

KochamCie:

Men som sagt, ta en funderare över om det är tjejen eller killen du är kär i.

Men hur vet man om man är kär på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denniz92:

Men hur vet man om man är kär på riktigt?

Åh, det märker du nog. Man brukar veta om man är kär eller ej. kanske inte på en gång, men efter ett tag brukar man veta. [y]


   
SvaraCitera