Aviseringar
Rensa alla

Osäker, ledsen och överanalyserar!


headswithroll:

kristen än bad guy.

Schysst! Hoppas alla tjejer ser så på killar. Måste betyda att jag är bad boy isf, för är fan inte kristen[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

ja intresserad av dig är han. men på vilket sätt är svårare att veta. tror inte du gjort något konstigt. bara hör av dig till honom så ska du se att allt känns bra igen. han tycker om dig

men vi var ju på samma festival, borde han inte ha hört av sig då? eller får man inte träffa en "dejt" på en festival? tror han umgicks med hans syster och hennes kompisar, men ändå..

nu känner jag mig så sjukt osäker igen.. bara att vänta :/


   
SvaraCitera

headswithroll:

men vi var ju på samma festival, borde han inte ha hört av sig då? eller får man inte träffa en "dejt" på en festival? tror han umgicks med hans syster och hennes kompisar, men ändå..

nu känner jag mig så sjukt osäker igen.. bara att vänta :/

om han är osäker så är det inte säkert att han vågade gå ifrån dem han umgicks med för att träffa dig. kan mycket väl vara så. Nej vänta inte. hör av dig till honom istället [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

om han är osäker så är det inte säkert att han vågade gå ifrån dem han umgicks med för att träffa dig. kan mycket väl vara så. Nej vänta inte. hör av dig till honom istället

om han är osäker, hur ska jag få honom att vilja träffa mig igen? [sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

headswithroll:

om han är osäker, hur ska jag få honom att vilja träffa mig igen?

du tänker för mycket[smile]


   
SvaraCitera

headswithroll:

om han är osäker, hur ska jag få honom att vilja träffa mig igen?

Han kan ju vilja träffa dig. Men han är osäker och vågar inte berätta/visa det för sina kompisar. Svårt att förklara hur. Men jag tror han vill träffa dig iallafall [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

Han kan ju vilja träffa dig. Men han är osäker och vågar inte berätta/visa det för sina kompisar. Svårt att förklara hur. Men jag tror han vill träffa dig iallafall

du menar att han vill hålla mig hemlig för hans kompisar innan han vet vad han känner? om han nu känner något 🙂 han kan ju inte ogilla mig i alla fall..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

du tänker för mycket

jag veeet.. hur slutar man med det? [sad]


   
SvaraCitera

headswithroll:

du menar att han vill hålla mig hemlig för hans kompisar innan han vet vad han känner? om han nu känner något 🙂 han kan ju inte ogilla mig i alla fall..

nej jag tänkte mer att om han kanske inte haft någon flickvän eller så tidigare så har han kanske svårt att säga det eller visa det för andra att han träffat någon han tycker om. vet inte om det går att förstå hur jag menar. men ungefär nåt sånt jag menar [smile]


   
SvaraCitera

headswithroll:

Var detta en dejt? Är det bara en kompisgrej (jag har ingenting emot det, men isåfall får han säga det)? Hur borde jag agera?

Jag tror att han är intresserad av dig, så du borde fortsätta att anstränga dig för honom.
Hade jag lagat mat till en tjej så hade jag helt säkert varit intresserad av henne....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toshiba:

Jag tror att han är intresserad av dig, så du borde fortsätta att anstränga dig för honom.
Hade jag lagat mat till en tjej så hade jag helt säkert varit intresserad av henne....

Jag hoppas det... men jag borde kanske avvakta lite. senast vi hördes av var i torsdags!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

nej jag tänkte mer att om han kanske inte haft någon flickvän eller så tidigare så har han kanske svårt att säga det eller visa det för andra att han träffat någon han tycker om. vet inte om det går att förstå hur jag menar. men ungefär nåt sånt jag menar

ja kanske dte... men han är ju 23 och han ser ju bra ut så han har ju inte direkt svårt att få tjejer! men nu har det gått lite för lång tid :/ vi har inte hörts av sedan i torsdags.. ska jag vänta mer innan jag hör av mig?


   
SvaraCitera

ÅÅÅH orkade bara läsa tills det var 3 stycken kvar sen blev det ointressant och jag tappade bort mig. Men lycka till med killen.


   
SvaraCitera

headswithroll:

ska jag vänta mer innan jag hör av mig?

avgör du väl själv. vill du höra av dig så gör det. spela inga spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

avgör du väl själv. vill du höra av dig så gör det. spela inga spel.

nu har jag hört av mig, sa även att det skulle vara kul att ses snart igen. han skrev att vi fick kolla på det när han har kommit hem (han var borta under denna veckan) och han sa att den närmsta veckan var väldigt fullspäckad. ska man tro på det? nu ska man ju även börja överanalysera detta. min hjärna </3 [bigsmile]


   
SvaraCitera