Aviseringar
Rensa alla

Osäker och mår riktigt dåligt


Ämnesstartare

Hej. Jag har besökt flera stora forum för förståelse eller hjälp men inte hittat något än så jag testar här.
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv men jag mår riktigt dåligt just nu.

Hursomhelst, jag märkte som 17år att det pirrade i byxan när jag såg storväxta snubbar och förstod inte varför. Det fortlöpte och sen runkade jag och det blev nästan till ett beroende senaste året, dock mår jag så jävla dåligt efteråt, jag känner nästan att jag vill kräkas.
Jag tror inte jag kan acceptera mig själv, jag vill inte acceptera mig själv och när jag tänker på att jag klickat runt på denna sorts porr i vardagen så får jag alltid en klump i magen och mår bara dåligt.
Jag tycker själv att det är sjukt och jag skulle aldrig någonsin vilja ha sex med en kille.

Jag bor i en jäkligt liten håla som jag hatar något ofantligt då alla är så instängda i sig själva, aldrig vågar yttra sig, åka utanför hålans gränsar och 22åriga raggar upp 14åriga tjejer på löpande band.
Jag har haft ett par tighta kompisar när jag var liten men jag har tagit avstånd från dem av olika anledningar.
Ska dock flytta utomlands och studera och hoppas få träffa många nya framtida vänner där då jag är trött på Sverige(skev uppfattning om SV efter denna by?) och dess tråkiga folk.
Jag spelar mest tv-spel om dagarna när jag inte jobbar och älskar att snacka skit med alla jag lirar med. Mina mindre belägna vänner har inte samma intresse och man har ofta inte mycket att dela med sig utav.
Jag har också en tjejkompis och när jag umgås med henne och henns pojkvän tycker jag det ser så jäkla mysigt ut när de sitter brevid varandra och skulle också vilja ha en tjej att krama om och älska. Jag vet dock inte om det kommer vara "äkta" kärlek jag kommer visa och är rädd att skaffa en. De flesta som bor här är ju också som sagt riktigt pantade och lever kvar i högstadieåldern så det har avskräckts lite.

Jag vet inte om jag behöver riktigt schyssta härliga vänner eller en tjej. En tjock gubbe skulle jag aldrig vilja ha. Men mår så jävla dåligt när jag tänker på det jag gjort och tänt på.

Detta var ett riktigt rörigt inlägg och jag vet inte vart detta ska leda men har någon vart i liknande situation eller har nån sorts lösning eller bara kloka ord skulle jag bli riktigt glad, för jag mår inte bra idag. Även om det finns lite andra faktorer till det. Kan ta emot svar på PM också om nån känner likadant och inte vill vara offentlig.
Trevlig kväll folk!


   
Citera

Vem brukar inte runka till biffiga negrer med jättekukar liksom[blush]


   
SvaraCitera

Du ska inte må dåligt, man kan inte hjälpa vad man tänder på.
Har t.ex. läst/hört att många fantiserar om att bli våldtagna, men egentligen vill man ju kanske inte faktiskt bli våldtagen..
Att du kollar på en viss sorts porr spelar väl ingen roll egentligen.. Utom om det hade varit barnporr eller nåt..


   
SvaraCitera

Harpan1:

nästan till ett beroende senaste året

läs min tråd om onanismens skador.
_______

Jag ska ge dig tips senare i dag när jag vaknat.

[cheers]


   
SvaraCitera

Sluta må dåligt över det. Skadar det nån? Tänd på vad du vill, gör vad du vill. Bara för att du tänder på nåt behöver inte det betyda att du vill göra det. Men om du vill det, så go for it.

Chilla. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren, det värmde.
Jag vill ju inte vara den där jävla hamstern i hjulet som alla andra, inte heller dö som en kopia. Men att inte jag tänder på alla pinup tjejer som resten bara skriker om hur snygga dem är känns så jäkla fel/jobbigt. Även om jag tror det ligger en liten skrythet i dem.

I framtiden vill man ha egna ungar men då ska man ju också ha ett fungerade relationsliv med sin kära, och jag är rädd att jag aldrig kommer hitta någon då jag inte tänder på det. Anledningen till att jag kan sitta och kräkrunka till andra är att erketionen är jäkligt skön, men baksmällan är värre.


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

läs min tråd om onanismens skador.

sluta med detta idiotiska trollande[rolleyes]

ont: Det behöver inte betyda att du är bög. Tankar skadar heller ingen, så man får tänka på precis vad man vill.

Penstrokes:

Chilla


   
SvaraCitera

isola:

sluta med detta idiotiska trollande

isola:

ont: Det behöver inte betyda att du är bög. Tankar skadar heller ingen, så man får tänka på precis vad man vill.

Nej men läs vad han skriver först.

ja klart man får tänka hur man vill.


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

Nej men läs vad han skriver först.

Jag läste vad du och han skrev, och du kom med ditt vanliga trollande.


   
SvaraCitera

isola:

Jag läste vad du och han skrev

visst.

Harpan1:

sen runkade jag och det blev nästan till ett beroende senaste året, dock mår jag så jävla dåligt efteråt, jag känner nästan att jag vill kräkas.


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

sen runkade jag och det blev nästan till ett beroende senaste året, dock mår jag så jävla dåligt efteråt, jag känner nästan att jag vill kräkas.

Inte pga runkandet, utan pga tankarna. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Läs:

Harpan1:

runkade jag och det blev nästan till ett beroende senaste året,

[smile]


   
SvaraCitera

Vad man tänder på spelar ingen roll. Jag är råkar vara säker på att jag är hetero men om man inte är det så spelar det ingen roll.

Som sagt:

Penstrokes:

Chilla.


   
SvaraCitera

NyappyDrHouse:

Du ska inte må dåligt, man kan inte hjälpa vad man tänder på.


   
SvaraCitera

Det verkar som du har fantasier om detta. Det är inget att må dåligt över, för det är egentligen normalt. För alla fantiserar om hur konstiga saker som helst, som de egentligen inte vill ska ske överhuvudtaget.
Du tycker du är äcklig och kan inte acceptera när du onanerar till denna fantasi. Men det ska du inte känna (:


   
SvaraCitera