Aviseringar
Rensa alla

Osäker på vad han vill?


Ämnesstartare

Jag har snackat och lärt känna en kille nu som för övrigt är 4 år äldre än mig (jag är 18) han la till mig på fb, vi började snacka och bestämdes för att träffas. Vi träffades och kände riktig kemi direkt & efter dejten så smsade han och sa att han tyckte att det var riktigt kul att vi borde träffas igen. Och jag sa att jag kände detsamma och då blev han jätte glad och trodde typ inte att jag skulle gilla honom? men så det bestämde vi. Men av olika orsaker har det inte blivit av än. Vi träffades för två veckor sen. Han har frågat flera gånger om vi ska träffas (aldrig vilken dag och tid) utan bara om vi kan träffas i veckan hela tiden. Och vi bestämmer det, sen hör ingen av sig och det blir aldrig av! Han har sagt att jag är fantastisk och extremt vacker. Men det känns som att han skjuter upp träffen fast han vill träffa mig(?)

har ni någon aning om varför han skjuter upp det? och han skriver varje dag på fb men väldigt korfattat oftast blire bara " tja sötnos" "hur mår du? 🙂 " osv med smileys. snälla hjälp mig förstå vad han vill!!


   
Citera

ligga


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ligga


   
SvaraCitera

Varför säger inte du bara en dag så bestämmer ni det? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ligga

Bara? varför skulle han ljuga om allt och säga att jag är jätte söt och så då? han verkar seriös då han hade ett seriöst förhållande som varade i 1 år med en tjej i samma ålder som mig för 7 månader sen.


   
SvaraCitera

kokosglass:

Bara? varför skulle han ljuga om allt och säga att jag är jätte söt och så då? han verkar seriös då han hade ett seriöst förhållande som varade i 1 år med en tjej i samma ålder som mig för 7 månader sen.

Hur fan skulle någon här kunna veta det bättre än dig (och framför allt honom)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Varför säger inte du bara en dag så bestämmer ni det?

Tycker att det är hans uppgift.. om du bara var ute efter att ligga med en tjej skulle du verkligen smsa henne hela tiden och säga massa komplimanger till henne (men inte alls dirty talk) och intressera sig för hur hon mår osv då? tycker det låter weird. han verkar ju seriös.


   
SvaraCitera

kokosglass:

Bara?

behöver det väl ej betyda. ligga fler gånger är bättre än färre, ie relationsskepp är bättre än tillfälliga bekantskaper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hur fan skulle någon här kunna veta det bättre än dig (och framför allt honom)?

inte vet jag.. jag frågade för att få reda på hur andra killar gör och visar när dom gillar en tjej och inte bara är ute efter att ligga. Tex hur är skillnaden på ditt sätt att snacka med en tjej om du bara vill ligga eller vill ha henne mer som flickvänsmaterial?


   
SvaraCitera

kokosglass:

Tycker att det är hans uppgift..

jaja skit i det då, han klarar sig nog bättre utan en sådan föräldrad mentalitet ändå.


   
SvaraCitera

kokosglass:

jag frågade för att få reda på hur andra killar gör och visar när dom gillar en tjej

För alla killar tar verkligen initiativ till 100% och är exakt lika och inte alls lika mycket individer som alla andra.


   
SvaraCitera

palla göra tråd och fråga vad jag tror om du ändå ej tror mig[mad]


   
SvaraCitera

tror han har aids också, så passa dig


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror han har aids också, så passa dig

Hon är canser så d r lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

För alla killar tar verkligen initiativ till 100% och är exakt lika och inte alls lika mycket individer som alla andra.

Det har jag inte sagt? jag sa att jag vill få reda på killars sätt, och sedan titta på vad majoriteten svarar. Och dra en egen liten slutsats. Men om du inte orkar berätta hur du visar när du gillar en tjej så behöver du inte skriva alls.


   
SvaraCitera