Aviseringar
Rensa alla

Osäker på vart hon står


Ämnesstartare

Hej!
Jag är 21 år och denna tjej som jag ska skriva om är 19.
Vi träffades på mitt jobb, jag är fast anställd och hon skulle sommarjobba där. Efter drygt 4 veckor så var hennes tid där över. Jag leta upp hennes nummer i jobbetsnätverk och började smsa med henne. Hon sa att det var kul att jag hörde av mig mm. Hon bor ca 5mil härifrån.

Blev en paus på allt SMSande någon månad, sedan tog vi kontakt igen (sms), ringde henne en gång och vi pratade lite. Inget mer direkt.

Nu i julas så skulle hon jobba igen, så tog med henne hem efter en arbetsdag, vi åt och kollade på film mm. Vi träffades typ 3 gånger här hos mig.

Häromdagen bjöd jag henne på bio. Jag tyckte det var trevligt och vi var hemma hos henne mm. 🙂
Men känner att jag vill kanske mer, men hon står i kompis nivån.

Hur ska man ta reda på om hon vill mer?
Ska man fråga henne? Men liksom är 21 år och hon 19. Känns konstigt att fråga om hon vill mer? Eller vad säger ni?
hur ska man fråga utan att det ska bli pinsamt av allt?


   
Citera

Du får väl lägga in en stöt och se hur reaktionen blir =)


   
SvaraCitera

Några slags vibbar borde du väl få ändå?


   
SvaraCitera

MaxiZ:

hur ska man fråga utan att det ska bli pinsamt av allt?

Det kanske kan bli lite svårt tyvärr. om svaret är nekande så känns det nog pinsamt i vilket fall som helst.[shake] antningen tar du mod till dig och frågar elr så kan du låta det gå ett tag och försöka luska ut vad hon har för läggning. ställa lite frågor utan att för den sakens skull röja dig själv liksom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom vi inte ses direkt ofta, hon kommer inte jobba förren i sommar, så skulle jag kunna fråga. Kommer ha tid på mig att komma över det pinsamma sånnafall. Men vet inte alls vad jag ska fråga heller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaxiZ:

Men liksom är 21 år och hon 19. Känns konstigt att fråga om hon vill mer?

2 år, herre gud [confused]

Som tidigare sagt; Det finns inget bättre sätt att ta reda på vad hon känner än att fråga. Visst blir det kanske pinsamt om hon säger nej, men då kan du åtminstone gå vidare och sluta ödsla tid på något som aldrig kommer bli något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

2 år, herre gud [confused]

Var inte själva ålderskillnaden jag tänkte på. 😛

Men hur ska man fråga... :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaxiZ:

Var inte själva ålderskillnaden jag tänkte på. 😛

Varför nämnde du ens åldern då? [crazy]


   
SvaraCitera

Gå bara inte rakt på sak utan försök lirka in det på något snyggt sätt. Säger du att du är dötskär i henne kanske hon blir lite "rädd" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åldern sa jag nog mest för vi är "äldre". När man var 5 så kunde man säger "får jag chans på dig". Jag vet inte varför annars 😛

Får leta upp något bra tillfälle. Men när man har hittat det då måste man komma på vad jag ska säga också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaxiZ:

Får leta upp något bra tillfälle. Men när man har hittat det då måste man komma på vad jag ska säga också...

Du behöver inte säga nått, oskyldig kroppkontakt säger mer än tusen ord och kommer antagligen ge dig ett ganska snart svar utan att riskera grovare pinsamheter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ponja:

Du behöver inte säga nått, oskyldig kroppkontakt säger mer än tusen ord och kommer antagligen ge dig ett ganska snart svar utan att riskera grovare pinsamheter

Jo, men vi ses så sällen, tror jag ska ta detta med henne idag, men har någon förslag på vad jag kan skriva? Om någon har vart i liknade sitts 😛


   
SvaraCitera
Jeay_L

Hur är hon då ni träffas? Sitter ni i varsin del av soffan då ni ser film eller är ni­ "upp i varann"? Kramar, pussar, hångel... sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Du får väl lägga in en stöt och se hur reaktionen blir =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu låter det som ni inte tycker att jag ska säga något 😛
Ända kroppskontakt vi har ​haft är "kram" och det är varje gång vi åker ifrån varandra...


   
SvaraCitera