Aviseringar
Rensa alla

Osäker! snälla läs!


Ämnesstartare

Min kille och jag har varit tillsammans i snart 2 veckor. Och han snackar redan om sex. Fast han vill vänta tills ja fyller 15 (om ca 1månad). Men jag vet inte om han bara är ute efter sex för att han snackar ibland mycket om det. och jag känner mig inte redo. Och ibland är han helt underbar och skriver masa gulliga saker. Men jag vet inte. [sad]

hur ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ha inte sex förrän du är redo. Säg nej. Han har ingen rätt att begära sex av dig.


   
SvaraCitera

Ha sex innan du är redo. Säg Ja. Han har all rätt i världen att begära sex av dig.


   
SvaraCitera

ha inte sex än. ha inte sex med honom förrän du är säker på att han inte är ute efter sex. och jag vet att man blir lurad av att dom säger en massa gulliga saker,man tänker "men då måste han väl ändå gilla mej...för sånt kan man väl inte ljuga om",men tro men det kan dom speciellt players är skitbra på sånt. så var försiktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur][shake]


   
SvaraCitera

Vänta med sexet, och vill inte han vänta så gör slut med killen. Orkar han inte vänta på att du ska bli redo är han inte seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiicolE:

hur ska jag göra?

uppenbar:

Ha inte sex förrän du är redo

kimberlyjoness:

ha inte sex med honom förrän du är säker på att han inte är ute efter sex

kimberlyjoness:

så var försiktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha inte sex med honom och om han inte accepterar de dumpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha,han vill att du ska bli 15 så han inte blir anmäld för sex med bla bla jag venne,slug jävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killen har ju uppenbarligen tänkt till!

Hur gammal är haN? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är 15 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

haha,han vill att du ska bli 15 så han inte blir anmäld för sex med bla bla jag venne,slug jävel.

om hon är med på det kan han ju inte bli anmäld och om hon inte är det så är det ju våldtäkt så då spelar ju inte åldern in.... så han kan inte ha tänkt


   
SvaraCitera
Gifted

NiicolE:

hur ska jag göra?

ehm, har din grabb aldrig haft sex innan, så har han säkert MASSA förväntningar. det är bara naturligt.
så, antingen så får ni det överstökat, eller så väntar du.


   
SvaraCitera

NiicolE:

och jag känner mig inte redo.

Där har du svaret.

Du ska inte göra det för att han vill. Du ska göra det för att DU vill! Och när du tänker "JA, nu ska jag få ha sex! [bigsmile]" istället för "oj, ja.. han säger ju snälla saker, så jag borde kanske.. jag kanske tycker om det, jag kanske inte ångrar mig.. han blir ju glad iaf.."
Jamena.. hm. man ska alltid knulla för sin egen skull, liksom.. inte för andras.

och ett annat tips.. ha inte sex med någon som du bara har varit ihop med i 2 veckor. Vänta några månader så att du verkligen vet att han är snäll. Idioterna är som bäst och i början och alldeles underbara, sen kommer sanningen fram..


   
SvaraCitera