Aviseringar
Rensa alla

osäker, vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag är kär i en person men jag vet inte hur jag ska säga det. Jag funderar
på sms men oavsett i verkligheten eller på sms så måste jag veta hur jag ska
säga det så att det inte låter dumt eller oseriöst!?!?!

PS:han är min bästa kompis.


   
Citera

pussa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trams:

pussa honom.

haha vad gulligt 🙂

men han blir kanske lite överrumplad. Berätta att du tycker om honom och ge honom en blick.. typ ^^' (tänkte irl nu alltså) annars kan du kanske skriva att du har känslor för honom eller att du vill vara mer än vänner, eller nåt i den stilen 🙂


   
SvaraCitera

xiaousagi:

men han blir kanske lite överrumplad. Berätta att du tycker om honom och ge honom en blick.. typ ^^' (tänkte irl nu alltså) annars kan du kanske skriva att du har känslor för honom eller att du vill vara mer än vänner, eller nåt i den stilen 🙂

[mad]

PUSSA HONOM!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok ok [blush] lyssna inte på mig jag är kvinna ^^''' [blush][blush]


   
SvaraCitera

xiaousagi:

ok ok [blush] lyssna inte på mig jag är kvinna ^^''' [blush][blush]

[shake]


   
SvaraCitera

Killar är generellt sett ganska lättflörtade, ge honom lite vibbar, bjud hem honom på filmkväll.


   
SvaraCitera
Åtta

Ett stensäkert sätt är att ta honom på snoppen. Han lär ju knappast säga nej och ta bort din hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ett stensäkert sätt är att ta honom på snoppen. Han lär ju knappast säga nej och ta bort din hand.

Helt plötsligt känndes det problemet så lång bort, denna kommentar är bara fööör bäst


   
SvaraCitera

Antigen så kommer det gå skit bra eller så kommer det rent ut sakt gå åt helvete .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så lätt som ni tror, nu ska jag förklara vårat förhållande som vänner:
Han sover ofta över hos mig
När vi ser på film ligger jag i hans knä
Han brukar kalla mig älskling helt utan problem
Jag har döpt hans snopp till amanda(jag lovar vi är inte kk det är bara en grej jag kom på)
Min mamma och pappa säger alltid "ni två ska bli ihop tycker vi" när han är hemma hos mig, fast han skrattar bara åt det.
Ett exempel- han är hemma hos mig hela dagen och sen på kvällen säger min mamma "har du duschat idag?" (till mig) "jaa det har jag"säger jag "VIII!?!?!?!?!?"säger mamma "Neee-ej JAG" svarar jag. Sen när jag berättar det för honom säger han "HAHAH, det ska ut på bdb".
Han har sagt flera gånger att jag är fin och söt.
Nu på senaste tiden har han börjat reta mig skitmycket hela tiden, då blir han jävligt dryg men jag älskar honom ändå.

När ni läser det här låter det ju helt självklart men det är det som är problemet. Sen när jag berättar kommer han typ ta det på fel sätt och säga "aa jag älskar dig också gumman" fast då menar han ju som vän... det är säkert svårt att förstå men han är lite speciell och jävligt gullig.[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag älskar ju att sitta i hans knää och så.
Han kanske blir rädd om jag berättar och så förstör jag allt.[cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lekerkung:

Antigen så kommer det gå skit bra eller så kommer det rent ut sakt gå åt helvete .

Det är dom ena 50% jag är rädd för. Du förstår vilken jag menar.


   
SvaraCitera

säg vad du känner för honom bara


   
SvaraCitera

Låter som att ni är ett par, utan pussandet. [confused]


   
SvaraCitera

Så skönt, att ej vara fjorton år gammal längre.


   
SvaraCitera

Säg inte att du älskar honom. Säg isf att du är kär eller något.


   
SvaraCitera