Aviseringar
Rensa alla

Osäkerhet


Tien23
Ämnesstartare

Hej. Jag går i åttan och har aldrig riktigt varigt kär innan. Idag fick jag en snap (meddelande på snapchat) av en tjej som går i min klass. Hon hade skickat fel och skulle igentligen skicka till någon annan. Jag svarade och hon förklarade att hon hade skickat fel vi började prata. Vi skickade meddelande till varandra i ungefär 7 timmar efter det. Sedan dess har jag tänkt mycke på det och jag tror att jag börjar gilla henne men jag vet inte vad hon tycker. Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du får väl vänta och se!


   
SvaraCitera

se vad som händer i framtiden, eller bara se vad som händer om du inte kan det


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Ta lite kontakt med henne i klassen, snacka med henne o så. Behöver inte bli märkvärdigare än det, så ser du hur det utvecklas. Glad


   
SvaraCitera
Tien23
Ämnesstartare

HopeLess:
Du får väl vänta och se!

I vanliga fall så hade jag väntat som ni säger men jul lovet kommer bara om några dagar och jag är rädd att hon ska glömma vår konversation eller att vi förlorarna kontakten över jul lovet.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

So? Ni träffas ju efter lovet igen .


   
SvaraCitera

Tien23:

I vanliga fall så hade jag väntat som ni säger men jul lovet kommer bara om några dagar och jag är rädd att hon ska glömma vår konversation eller att vi förlorarna kontakten över jul lovet.

Hahah förlåt men det var gulligt skrivet! Nej man glömmer inte oavsett om man är intresserad eller inte. Men om du tror det så kan du ju bara skriva ? Kolla vad hon ska göra på lovet , vem vet ni kanske hittar på något!;) annars håller jag med ovanstående kommentar, hälsa på henne i klassen och så, ni behöver inte föra värsta diskussionen men bara ett litet Hej kan ju hjälpa. 🙂 


   
SvaraCitera