Aviseringar
Rensa alla

osäkerhetstråden


Ämnesstartare

S3ON:

Ja vist, men förvända dig inte ett svar o.s.v. [cute]

okej, du missförstod lite. men varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

men varför?

Varför inte? Du måste väl hålla med om att de flesta av oss hänger här på siten för att ödsla tid? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför inte?

tycker det är ganska onödigt att vilja hävda sig i en sån här tråd, eller skriva något som inte bidrar alls.

S3ON:

Du måste väl hålla med om att de flesta av oss hänger här på siten för att ödsla tid? [smile]

vad menar du med ödsla tid?

kan du inte dela med dig av de tillfällen du känner dig osäker? du sade ju "mestadels".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

tycker det är ganska onödigt att vilja hävda sig i en sån här tråd, eller skriva något som inte bidrar alls.

Alla svar bidrar i mitt tycke till ett steg närmare målet..

sunk:

vad menar du med ödsla tid?

Snarare ödsla inlägg.

sunk:

du sade ju "mestadels".

Men kommer inte på några saker atm, är nog aldrig osäker då förresten. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Alla svar bidrar i mitt tycke till ett steg närmare målet..

på vilket vis och vad är målet?

S3ON:

Snarare ödsla inlägg.

om du har så tråkigt att du känner att du måste skriva någonting bara för att, så skulle jag tipsa dig om att hitta någon mer konstruktiv sysselsättning.

"visa kvinnor/män talar för att de har något att säga; dårar för att de måste säga något". [cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

på vilket vis och vad är målet?

Att så snabbt som möjligt nå 100 000st ointressanta, postade inlägg och på så vis tjäna respekt. [smile]

sunk:

om du har så tråkigt att du känner att du måste skriva någonting bara för att, så skulle jag tipsa dig om att hitta någon mer konstruktiv sysselsättning.

Vad för typ av sysselsättning? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Att så snabbt som möjligt nå 100 000st ointressanta, postade inlägg och på så vis tjäna respekt. [smile]

okej, personligen ser jag ingen poäng i det alls. tror du tappar mer respekt än vad du tjänar av att göra så.

S3ON:

Vad för typ av sysselsättning? [cute]

vet inte vad du gör eller inte gör på fritiden (eller tycker om att göra), men att jaga respekt genom att spamma låter inte det minsta givande. men om det är det du verkligen vill - kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

okej, personligen ser jag ingen poäng i det alls. tror du tappar mer respekt än vad du tjänar av att göra så.

Respekt som respekt, folk kommer åtminstone minnas den där S3ON.. [wink]

sunk:

men om det är det du verkligen vill - kör på.

Tack för ditt stöd! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir osäker när jag ska gå förbi folksamlingar (mestadels ungdomsgäng), vill inte att de ska snegla/titta på mig eller att de ska säga något. överhuvudtaget blir jag osäker när människor kollar på mig, för oftast känns det som att de gör det för att det är något fel på mig/ogillar mig. (får ofta bitch-blickar av tjejer utan anledning, jag menar come on ni känner inte mig, vad är grejen?!) jag är osäker när jag pratar med nya människor, är rädd för att säga fel saker eller verka ointressant. för att göra en lång historia kort är jag helt enkelt osäker på mig själv som person. bryr mig för mycket om vad andra tycker och tänker. [smile]


   
SvaraCitera

jag tror att alla är osäkra, speciellt ungdomar. själv var jag jätteosäker när jag gick i högstadiet men det blev lättare när jag började gymnasiet [smile]


   
SvaraCitera