Aviseringar
Rensa alla

Oscar Schau (IRM): "Så här skulle Sverige se ut om SD fick bestämma"


Ämnesstartare

Det är inte alltid lätt att ha koll på vad alla Sverigedemokratiska företrädare sagt och tyckt. Därför har jag gjort en mosaik föreställande Sverigedemokraternas drömland. Bitarna jag använt är olika förtroendevalda SD-politikers citat och handlingar från hela landet. Det här är bilden som framträder när alla bitarna ligger på plats.

I Sverigedemokraternas Sverige är sverigedemokrater en folkgrupp. I Sverigedemokraternas Sverige är muslimer inte en folkgrupp. I Sverigedemokraternas Sverige sker rasism främst mot vita svenskar. I Sverigedemokraternas Sverige är det en sanning att muslimer infiltrerar landet och ”ynglar av sig” så att de successivt ska bli många nog att ”ta över”. I Sverigedemokraternas Sverige använder man åsikten att muslimer dödar och våldtar som diskussionsunderlag. I Sverigedemokraternas Sverige är araber råa, primitiva halvmänniskor. I Sverigedemokraternas Sverige ställer man sig frågan om Anders Bering Breivik kanske resonerar ”helt rätt”.

I Sverigedemokraternas Sverige är media utbytt. I Sverigedemokraternas Sverige är Avpixlat, den rasistiska sajten som hänger ut barn, något sunt. I Sverigedemokraternas Sverige ringer politiker polisen när journalister ställer jobbiga frågor. I Sverigedemokraternas Sverige hotar man författare och journalister som publicerar osmickrande artiklar om Sverigedemokraterna. I Sverigedemokraternas Sverige smygfotograferar politiker invandrade och tiggare. I Sverigedemokraternas Sverige slänger man ut journalister som tar bilder på politiker i kommunfullmäktige.

I Sverigedemokraternas Sverige är homosexualitet onaturligt och okristet. I Sverigedemokraternas Sverige är Eurovision Song Contest ”bögpropaganda”. I Sverigedemokraternas Sverige har homosexuella killar ”avloppssex” och man kallar dem för ”korvryttare”. I Sverigedemokraternas Sverige accepterar man inte homosexuella. I Sverigedemokraternas Sverige åtgärdar man att garderobsdörrarna ”står på för alltför vid gavel”.

I Sverigedemokraternas Sverige är du en ”pissliberal” om du inte gjort lumpen. I Sverigedemokraternas Sverige hoppas man att kvinnliga, SD-kritiska artister blir gängvåldtagna av högar med ”niggers”. I Sverigedemokraternas Sverige får kvinnor skylla sig själva om de blir slagna av sin man. I Sverigedemokraternas Sverige bjuder partier in nakna Femenaktivister för att behaga sina manliga medlemmar.

I Sverigedemokraternas Sverige vill jag för allt i världen inte bo.

http://nyheter24.se/debatt/783362-oscar-schau-irm-sa-har-skulle-sverige-se-ut-om-sd-fick-bestamma


   
Citera
Ämnesstartare

Jao ja visst seerö. Sen är det upp till var och än att tolka deras politiska handlingar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IRRI: I Sverigedemokraternas Sverige vill jag för allt i världen inte bo.

Lyckligtvis kommer det aldrig bli ett "sverigedemokraternas sverige". Skulle det på något sätt ändå bli det skulle bli upplopp och sammandrabbningar här och var tills det slutade vara "sverigedemokraternas sverige" - om inte folk gått o blivit helt hjärndöda förståsGlad

Men det är folk inte - inte än i alla fall, då dom flesta är medvetna att i alla fall en del (är själv väldigt skeptisk till vissa av delarna)av det som skrivits skulle slå in.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Jao ja visst seerö. Sen är det upp till var och än att tolka deras politiska handlingar..

Det som är fakta är fakta. Svårt att tolka det på något annat sätt än vad det faktiskt är.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Lyckligtvis kommer det aldrig bli ett "sverigedemokraternas sverige". Skulle det på något sätt ändå bli det skulle bli upplopp och sammandrabbningar här och var tills det slutade vara "sverigedemokraternas sverige" - om inte folk gått o blivit helt hjärndöda förståsGlad

Men det är folk inte - inte än i alla fall, då dom flesta är medvetna att i alla fall en del (är själv väldigt skeptisk till vissa av delarna)av det som skrivits skulle slå in.

Hjärta

Om på fyra år av "mobbing" från andra partier och sådant så har det partiet dubblas med röster och om det fortsätter så kanske nästa val har det 30% sen 60% sen 90% sen SD diktatur. 100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing: sen SD diktatur

Storchen84: kulle det på något sätt ändå bli det skulle bli upplopp och sammandrabbningar här och var tills det slutade vara "sverigedemokraternas sverige"

.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns väl ändå ingen som tar IRMs "journalister" seriöst? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mer seriöst än vad majoriteten på forumet verkar ta dig i alla fall...

Hjärta


   
SvaraCitera
reben

e du oscar schau


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow, avpixlat och friatider, shit vad shockerande att rasistiska sidor smutskastar en anti-SDareRullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Wow, avpixlat och friatider, shit vad shockerande att rasistiska sidor smutskastar en anti-SDareRullar ögonen

Hjärta

Ja, Fria Tider har förstås hittat på hela historien som t.om bekräftas av IRM själva och AP har förfalskat skärmdumpen från hans fb. Perfekt sätt om man vill undvika en diskussion där man inte har några argument, kritisera budbäraren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N: bekräftas av IRM själva och AP har förfalskat skärmdumpen från hans fb

Jag kan också ta en bild på när jag gör en hitler-hälsning skämtsamt, sen kan någon ta en skärmdump på det o vrida det hur man själv vill. Det jag vill veta är sammanhanget och förklaringen till bilden, inte något jävla påhitt och smutskastning. Men något sådant går ju förstås inte att få fram, vi ska ta dig på orden, eller hur? Läste du fö. texten längst ner på den första länken? För det verkar inte så.

Fria Tider är fö samma skit som avpixlat. Same shit, different name som man brukar säga.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Jag kan också ta en bild på när jag gör en hitler-hälsning skämtsamt, sen kan någon ta en skärmdump på det o vrida det hur man själv vill. Det jag vill veta är sammanhanget och förklaringen till bilden, inte något jävla påhitt och smutskastning. Men något sådant går ju förstås inte att få fram, vi ska ta dig på orden, eller hur?

Oscar Schau är mer än välkommen till att kommentera bilden, men det kommer han förmodligen inte att göra. Sen kan det hända att det är på skämt, men det hade ju noll betydelse för IRM och Oscar Schau när det gällde en kvinnlig SD-politiker som städade sin lägenhet iklädd en hakkorsbindel på skämt så varför skulle annorlunda spelregler gälla för Oscar Schau? Ja, jag läste. Han greps inte. Vad har det med själva händelsen att göra?


   
SvaraCitera