Aviseringar
Rensa alla

Oscar Schau (IRM): "Så här skulle Sverige se ut om SD fick bestämma"


Ämnesstartare

Storchen84: Fria Tider är fö samma skit som avpixlat. Same shit, different name som man brukar säga.

Till skillnad från "seriösa" IRM då eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N: blablabla

Allt jag läser av dig där är massa nonsens, jag ser fortfarande inga källor till sammanhanget med bilden. Enda jag ser på bilden är en person som gör en hitlerhälsning som inte borde göra en hitlerhälsning, utan att någon riktigt kan förklara varför han gjorde det.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N:

Till skillnad från "seriösa" IRM då eller?

eller aftonbladet, expressen o andra vänstersidor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Allt jag läser av dig där är massa nonsens, jag ser fortfarande inga källor till sammanhanget med bilden. Enda jag ser på bilden är en person som gör en hitlerhälsning som inte borde göra en hitlerhälsning, utan att någon riktigt kan förklara varför han gjorde det.

Hjärta

Sammanhanget hade inte spelat någon roll för IRM om det hade varit en SD:are som fångats på fb med att göra hitlerhälsning. Då hade det hetat "SD-toppens NAZISTSKANDAL!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N: blablabla

Precis det svar jag förväntade migSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W: Det finns väl ändå ingen som tar IRMs "journalister" seriöst?

N3794N: Till skillnad från "seriösa" IRM då eller?

Exakt vad är det mindre seriösa som IRM gör?


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Nyheter 24. Wow dom har verkligen koll på verkligheten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Precis det svar jag förväntade migSover

Hjärta

Du hade alltså inga argument. Kunde du inte sagt det från början så hade jag sluppit slösa tid på dig?

Lav: Exakt vad är det mindre seriösa som IRM gör?

Först och främst är hela bloggens syfte att kasta skit på SD och dess företrädare och endast SD och deras företrädare. De tillåter inga kommentarer under sina artiklar, hela redaktionen består av vänsterextremister och varav minst en däri har setts agera på ett sätt som de skulle skapa en artikel om ifall det hade varit en sdare som gjort likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Exakt vad är det mindre seriösa som IRM gör?

Mobbning, lögner, näthat, överdrifter, uthängningar av icke-politiker. 


   
SvaraCitera

N.W:

Hoppas du på Vinge eller att Gustav idag blir SDU ordförande?


   
SvaraCitera

Hur orkar ni? Ni har fortfarande inte fattat varför SD växer, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Mobbning, lögner, näthat, överdrifter, uthängningar av icke-politiker. 

Uthämtning kan jag förstå men så blir det med "alla"  mer eller mindre offentliga personer. 
Vilka icke-politiker? 
Exempel på resten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N: Du hade alltså inga argument.

Bad om källa - du kom inte med någon. Och fortfarande försöker du vifta bort ditt misslyckandeSoverVifta hårdare, du har större chans o börja flyga än o vifta bort ditt misslyckandeMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Uthämtning kan jag förstå men så blir det med "alla"  mer eller mindre offentliga personer. 
Vilka icke-politiker? 
Exempel på resten? 

Du får läsa vad sajten skriver själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Hoppas du på Vinge eller att Gustav idag blir SDU ordförande?

Hoppades starkt på Vinge, men tyvärr vann Gustav. Hade Vinge vunnit hade jag faktiskt tänkt gå med i SDU, vilket jag ännu är. Nu får det dröja ett tag till. 


   
SvaraCitera