Forumet - Oscars nomineringar 2012

Oscars nomineringar 2012

275 0 23

Spana också in:

vrukt:

Ser hellre på Tovas nomineringar eller Gertruds.

va?

El Guaje:

Åh Nick Nolte är nominerad, det är stort!

Har förövrigt inte sett en enda av de där filmerna, har en del att ta igen känner jag.

ja kul att han är nominerad, den filmen verkar också riktigt grym

har sett lite men inte allt, mycket dåligt där tycker jag

Istechetvåpunktnoll:

Helvete, jag måste ju The Tree of Life, men det blir ju aldrig av

den verkar skitkass [sad]

Slumptard:

Han Oscar nominerar rätt dåligt tycker jag.

Slumptard:

Han Oscar nominerar rätt dåligt tycker jag.

agreed
Blir nog The Artist eller The Descendants som tar hem de största vinsterna. Kul att Oldman äntligen blivit nominerad.

Istechetvåpunktnoll:

Men det är ju jävla bra skådisar med. Det måste vara en skön film!

Den är väldigt pretentiös tycker jag och Sean Penn får typ 5 minuter i bild. Fotot ligger på plussidan, det är riktigt snyggt.
Semi:

Lol, War Horse i bästa film-listan, Fuck dat shit. Sämre fascist-propaganda är svårt att hitta!

Den var ingen höjdare men den finns ju främst där i brist på konkurrens. 2011 har varit ett ruttet filmår. De får ju nominera 10 filmer till bästa film, blev dock bara 9 i år.
Istechetvåpunktnoll:

Men det är ju jävla bra skådisar med. Det måste vara en skön film!

jo jag vet men jag tror den är kass. dåligt betyg på imdb och den verkar seeeeeeeeeg

Zodd:

Kul att Oldman äntligen blivit nominerad.

typ det enda bra

Semi:

Lol, War Horse i bästa film-listan, Fuck dat shit. Sämre fascist-propaganda är svårt att hitta!

erkänn. så jäkla ruttet. fattar inte heller vad tom hanks filmen gör där

Zodd:

Den var ingen höjdare men den finns ju främst där i brist på konkurrens. 2011 har varit ett ruttet filmår. De får ju nominera 10 filmer till bästa film, blev dock bara 9 i år.

girl with the dragan tattoo skulle vart med och varför var inte tinker, taylor, soldier spy med?
Semi:

Inte sett den, har hört att det enda värda med den var Von Sydow. Så jag vågar inte titta.

inte heller sett den men folk som har sett den säger att en är skitdålig. haha, jag lär se den pga honom

Istechetvåpunktnoll:

Äh, du har säkert bara för dåligt tålamod

haha nejdå. jag har inget emot sega filmer men den verkar inte värt det, ska dock ge den en chans