Aviseringar
Rensa alla

Oscars nomineringar 2012


Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Men det är ju jävla bra skådisar med. Det måste vara en skön film!

jo jag vet men jag tror den är kass. dåligt betyg på imdb och den verkar seeeeeeeeeg

Zodd:

Kul att Oldman äntligen blivit nominerad.

typ det enda bra

Semi:

Lol, War Horse i bästa film-listan, Fuck dat shit. Sämre fascist-propaganda är svårt att hitta!

erkänn. så jäkla ruttet. fattar inte heller vad tom hanks filmen gör där

Zodd:

Den var ingen höjdare men den finns ju främst där i brist på konkurrens. 2011 har varit ett ruttet filmår. De får ju nominera 10 filmer till bästa film, blev dock bara 9 i år.

girl with the dragan tattoo skulle vart med och varför var inte tinker, taylor, soldier spy med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

erkänn. så jäkla ruttet. fattar inte heller vad tom hanks filmen gör där

Inte sett den, har hört att det enda värda med den var Von Sydow. Så jag vågar inte titta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uwe Bolls Auschwitz är inte nominerad?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

. dåligt betyg på imdb och den verkar seeeeeeeeeg

Äh, du har säkert bara för dåligt tålamod[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Inte sett den, har hört att det enda värda med den var Von Sydow. Så jag vågar inte titta.

inte heller sett den men folk som har sett den säger att en är skitdålig. haha, jag lär se den pga honom

Istechetvåpunktnoll:

Äh, du har säkert bara för dåligt tålamod

haha nejdå. jag har inget emot sega filmer men den verkar inte värt det, ska dock ge den en chans


   
SvaraCitera

Super intressant film, alla bör se den!


   
SvaraCitera

Konstigt att en film som bridesmaids kan få en oscarsnominering för bästa manus [chocked][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev bara irriterad och påmind om att jag inte lyckats se moneyball än


   
SvaraCitera

Uselt jävla filmår. I stort sett ingen bra film nominerad, har inte fått se Hugo än men tror den kan sticka ut som bra. The Artist kommer plocka hem bästa film och Clooney bästa skådespelare. När Clooney vinner bästa manliga skådespelare förstår man vilket skitår det varit.


   
SvaraCitera