Aviseringar
Rensa alla

Oskar Linnros


Fenyletylamin:

Tja. Hur många utav er har hört den snubben? Vad tycker ni om honom?
Grymt bra producent och är musikalisk.

Min polare som såg han på yran tyckte han var dålig och låter annorlunda live. På skiva gillar de vissa låtar dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

är mer besatt i hans forna snook-kompanjon

Själv tycker jag inte han är så bra, inte lika bra producent som Oskar.
Dock inte dåligt.

davvelito:

Min polare som såg han på yran tyckte han var dålig och låter annorlunda live. På skiva gillar de vissa låtar dock.

Så brukar det ofta vara.


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

Så brukar det ofta vara.

Tycker inte jag, oftast brukar det vara till det bättre.


   
SvaraCitera

smisk:

Tråkigt, intetsägande och SÅ svenskt. Avskyr det till fullo.

+ 1


   
SvaraCitera

tråkig elektronisk soulpop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Tycker inte jag, oftast brukar det vara till det bättre.

Jag tycker att upplevelsen är bättre, men musiken är sällan bättre live som den är producerad på en skiva.

Jag tycker att Oskar Linnros inte sjunger så bra live (vilket han inte heller gör på skivan, men han är tonsäker.) men jag tyckte han var grymt snygg och en bra scen personlighet, lite pårök kanske, men det gör det bara intressantare. [cute]


   
SvaraCitera

började lyssna på han nu i sommar. Inte vanligtvis något jag skulle lyssnat på, men han skulle på nån festival dit jag skulle och började lyssna på han lite. Han är bra. Men efter i sommar är han nog rätt slut för min del [smile]


   
SvaraCitera

Ska detta kallas för ''musik''.. Avskyr honom men han gjorde ett tappert försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

men han gjorde ett tappert försök.

Fast han försökte ju inte bara, utan lyckades också. [wink]


   
SvaraCitera

saknar snook. Din mamma är fet. Låten alltså. Men tycker att daniels låt är bättre, även om man inte borde jämföra. Men det är ju bara en låt än så länge iofs..


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

och är musikalisk.

konstigt när han är musiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

konstigt när han är musiker.

Bland dagens musiker är det rätt ovanligt, ja.


   
SvaraCitera

Har alltid hatad svensk musik, just den som later... ja i princip som hans skiva nu. Sen flyttade jag utomlands och helt plotsligt finns det ingenting mysigare an Veronica, Snook (aven Markoolio lyssnar vi pa nar vi riktigt ska festa till det, ja det ar illa...) och nu Oskar pa egen hand. Mys mys mys... men som sagt, vet inte om det helt enkelt bara ar hemlangtan haha!


   
SvaraCitera

Tycker inte om musiken. Men är allmänt svag för artister som produktiva så + i kanten får han[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera