Aviseringar
Rensa alla

oskuld


Ämnesstartare

Jag är en tjej som är 16 år och oskuld.
Jag bryr mig kanske inte så mycket om det eftersom jag sparar mig om man kan säga så till någon jag verkligen tycker om. Hade kommit i säng med många om jag inte va så sparsam. Är jag onormal?


   
Citera
Ämnesstartare

vad spelar det för roll om du är onormal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linasöderlund:

Är jag onormal?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är du inte och även om du skulle vara det, skulle det vara helt ok så länge du själv var bekväm med det.


   
SvaraCitera
Bakric

Var glad att du inte är kille isåfall. Då hade du omedelbart blivit stämplad som misslyckad av samhället och dess draåthelvete världsbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Var glad att du inte är kille isåfall. Då hade du omedelbart blivit stämplad som misslyckad av samhället och dess draåthelvete världsbild.

Nej.


   
SvaraCitera
Bakric

Grub:

Nej.

Töckefjask.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]

Bakric:

Töckefjask.


   
SvaraCitera
Bakric

Grub:

Självbevarelsedrift + personligt välmående genom förtryck av de mindre lyckligt lottade = dagens samhälle.
Många människor är helt enkelt svin, och att man blir sedd som mindre värd för att man inte pippat vid en viss ålder är inget konstigt ö.h.t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 21,5år och fortfarande oskuld, woohooo jag är helt knäpp onormal ful [party][party][party][party][party]

Men jag bryr mig inte, är glad jämt [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget fel i det, bara klokt utav dig, tycker jag.
Det finns ju många nu idag som när de fyllt 15, ja tidigare än så.. hoppar på den första bästa, bara för att få det gjort liksom. Skrattretande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Var glad att du inte är kille isåfall. Då hade du omedelbart blivit stämplad som misslyckad av samhället och dess draåthelvete världsbild.

Jasså?


   
SvaraCitera
Bakric

Xisco:

Jasså?

Mjao att ligga är ju för killar ett mått på social färdighet.
Är inte det en ganska viktig egenskap så säg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Mjao att ligga är ju för killar ett mått på social färdighet.
Är inte det en ganska viktig egenskap säg?

Har jag då aldrig hört talas om varken bland mina troende eller icke-troende vänner. Visst, det snackas en hel del om att ligga hit och ligga dit bland dem icke-troende men inte så att man är misslyckad om man inte knullat.
Att vara social har sina fördelar ja, men det är knappast det som avgör om man får ligga till slut 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linasöderlund:

Jag bryr mig kanske inte så mycket om det

Linasöderlund:

Är jag onormal?

[confused]


   
SvaraCitera