Aviseringar
Rensa alla

Oskuld?


Ämnesstartare

Hejsan! Jag är kille på 15 år och bor i Söderköping. Det är så att jag är oskuld, och det känns rätt så pinsamt då nian kommer snart. Vet ej varför det känns så "pinsamt" men men.... Jag har bra självförtroende etc. Annars antar jag väl att jag bara inte hittat den "rätte" så att säga. vet ej vad jag ska göra


   
Citera

Klart att det kan kännas jobbigt när det verkar som att alla i ens egen ålder redan sedan länge har gjort det för första gången. Men så är det inte. Och det kommer när det kommer, och kommer gör det. Mer bråttom än så behöver man inte ha.


   
SvaraCitera

Du är 15 , ingen stor siffra . Har polare som blev av med oskulden vid 23 års åldern . De har aldrig tyckt att det var pinsamt .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är oxå 15 och oskuld. Ser inte det som ett problem. Oskulden är inget jag stressar över Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söderköping är en white trash stad där alla förlorar den när de är nio år. Du är inte normal tyvärr Tumme ned


   
SvaraCitera
T9rc
 T9rc

Jag är 20 barre och fortfarande oskuld så tare lugnt, det kommer när det kommer säger jag, inget man bör bry sig om eller stressa sig på hitta någon brud du bryr dig om istället och kör på bah!Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev av med min när jag va 17 o ett halvt, inte brottom! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog kört för dig.


   
SvaraCitera