Aviseringar
Rensa alla

oskuld...


merik
Ämnesstartare

Hur gammal var ni när ni tappade oskulden?


   
Citera
Ämnesetiketter

Lär hinna bli över 30.


   
SvaraCitera

Oskulden (dumt ord) är inget man tappar eller förlorar. Ska man använda något av dem är ju dock förlorar ett bättre ord då man inte tappar sin oskuld som om den vore ett par vantar.


   
SvaraCitera

isola:
Oskulden (dumt ord) är inget man tappar eller förlorar.

Hur skulle du beskriva det?


   
SvaraCitera

Tjohej:

Hur skulle du beskriva det?

Göra sig av med, slänga åt skogen eller typ sälja, om man så vill. 


   
SvaraCitera

Tjohej:

Hur skulle du beskriva det?

När man har sex för första gången. Helt enkelt.


   
SvaraCitera
reben

bränna 😎


   
SvaraCitera
merik
Ämnesstartare

isola:
Oskulden (dumt ord) är inget man tappar eller förlorar. Ska man använda något av dem är ju dock förlorar ett bättre ord då man inte tappar sin oskuld som om den vore ett par vantar.

nu var ju inte min fråga om ni säger tappar eller förlorar, utan jag tror alla förstår min fråga och därmed röstar man på den åldern man inte va oskuld längre..


   
SvaraCitera

S3ON:

Göra sig av med, slänga åt skogen eller typ sälja, om man så vill. 

ja, "bli av med" är bättre pga förlora indikerar ju att det är ngt fint man ska behålla. självklart ska man endast ha sex när man själv vill men synen att det är en fin present att ge bort är inte alls bra


   
SvaraCitera

merik: över 18

19.


   
SvaraCitera

Är fortfarande oskuld, vad ska jag svara hade du tänkt?

mvh;

524-114714.png


   
SvaraCitera
Yaren

Jag "tappade" den när jag var 15 men jag hittade den igen i  förrgår. Hade lagt den i vinterjackans innerficka, kan tänka sig, man börjar ju redan bli senil 


   
SvaraCitera
reben

Lotus Elise:
Är fortfarande oskuld, vad ska jag svara hade du tänkt?

mvh;

vet två alternativ. antingen struntar du i o rösta då frågeställningen ändå inte riktar sig till dig. e du intresserad av va andra röstat kan man rösta blankt =)

m vh hjälpsam


   
SvaraCitera
merik
Ämnesstartare

äntligen ett moget svar. tackar:)

reben:

vet två alternativ. antingen struntar du i o rösta då frågeställningen ändå inte riktar sig till dig. e du intresserad av va andra röstat kan man rösta blankt =)

m vh hjälpsam      


   
SvaraCitera