Aviseringar
Rensa alla

Oskuld


Ämnesstartare

Hej!

Det är så att jag är 17 år snart 18, jag har haft chansen att förlora min oskuld ca 5-6 gånger men varje gång så har jag tvekat, nu är det så att jag har chansen igen, det är en tjej som väntar på mig och hon vill att jag ska komma till henne om ca 2 timmar, men ännu en gång så är jag osäker. Känns som mina kompisar ser det som ett brott att jag är oskuld, jag har inte förlorat den för att jag inte vill, känns inte som det ligger i min natur att ligga runt. Är det verkligen så ''farligt'' att snart vara 18 och oskuld? endast seriösa svar tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Om ingen vill tillägga något så kan ni ta bort denna tråden, såg att det fanns en exakt likadan, sorry 


   
SvaraCitera

Jag har haft tillfället ca 3 ggr och är 14. Jag vill helt enkelt inte och tycker inte du behöver. Vänta istället då tills du verkligen vill för du kommer må dåligt om du gör det. Jag var påväg liksom verkligen stoppade det i sista sekund och kände ångest över att det gick så långt men aaa så vänta tills du helt 110% vill och känner för det. 


   
SvaraCitera

Jag är 18, jag har haft en chans att ligga men jag tog den inte för att jag tyckte inte att det fungerade med tjejen helt enkelt.
''Ligga runt''. du har ju inte ens haft sex någon gång i ditt liv Galen
Gör det om du vill, träffa henne så får ni se vad som händer.
Vissa är oskuld vid 24 och vissa får aldrig ett ligg och andra vill inte. Det är inget konstigt om man är oskuld, det är bara fjantigt att folk lägger ett positivt värde i att förlora oskulden.
Jag personligen vill ju förlora oskulden med den jag älskar men som sagt jag kan ju itne veta hur livet kommer att se ut.


   
SvaraCitera

Varför brådska på det för ? Ingen mening att bli av med den oskulden så snabbt som möjligt . bättre o vänta tills man känner sig redo , att vara oskuld är ingen big deal direkt, inte för mig iaf . 


   
SvaraCitera

Ingen idé att stressa upp sig över det. Bättre att köra det när man känner att man vill till 100%. Vad andra tycker om det ska du skita fullständigt i!


   
SvaraCitera

Är 18 och oskuld jag med. Det kommer när de kommer


   
SvaraCitera