Aviseringar
Rensa alla

Oskuld - gör det ont?


Ämnesstartare

mathildaah:

varför skulle jag inte vara mig själv?

hade du velat varit dig själv hade du inte behövt fråga hur andra vill att du ska vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med tanke på hur gammal du är så råder jag dig att tänka till mer innan du gör något sexuellt.

Om det gör ont eller inte är helt individuellt. Är du kåt, våt och avslappnad inför det så är chansen att det inte gör ont högre än om du är torr och orolig och spänner dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hade du velat varit dig själv hade du inte behövt fråga hur andra vill att du ska vara

dedär har ju inte med att vara sig själv att göra alls. det handlar om självförtroende och att vara fin inför sin partner etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Med tanke på hur gammal du är så råder jag dig att tänka till mer innan du gör något sexuellt.

du behöver inte bry dig om min ålder. jag vet mycket väl om det och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

ig själv att göra alls. det handlar om självförtroende och att vara fin inför sin partner etc.

om man behöver vara "fin inför sin partner" har man fel partner. eller ja det beror ju helt på om den endast är sexuell eller om det faktiskt finns känslor också. träffar du någon som älskar dig kommer du märka det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

om man behöver vara "fin inför sin partner" har man fel partner. eller ja det beror ju helt på om den endast är sexuell eller om det faktiskt finns känslor också. träffar du någon som älskar dig kommer du märka de

förlåt nu om jag avbryter ditt tal men jag vill ha svr påmina frågor , inga * förläsningar!

lät rätt otrevligt men var icke menat så ,blir bara lite irriterad.


   
SvaraCitera

mathildaah:

alla gör seriösa trådar oseriösa om du inte märkt det?

nej hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

om man behöver vara "fin inför sin partner" har man fel partner. eller ja det beror ju helt på om den endast är sexuell eller om det faktiskt finns känslor också. träffar du någon som älskar dig kommer du märka det

Så sant så.


   
SvaraCitera

mathildaah:

Jag är inte slank och kan ha tighta kläder utan att se tjock ut. Vad tycker ni killar om det?

Vissa killar vill ha tjejer med breda rumpor som kan föda många barn [bigcheers]

mathildaah:

Och för det andra - Gör det ont?

Beror på om du låter killen knulla dig innan du är våt och kåt.

mathildaah:

Och ska man vara rakad eller vad?

Smaksak, personligen tycker jag trimmat räcker. Rakar man blir det lätt röda prickar vilket är osexigt.

mathildaah:

Vad gillar ni killar?

Alla killar gillar samma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

ra lite irriterad.

det är meningen, jag gör sånt

mathildaah:

Jag är inte slank och kan ha tighta kläder utan att se tjock ut. Vad tycker ni killar om det?

utseendet är av vikt om endast sex är vad relationen ska resultera i

mathildaah:

Och för det andra - Gör det ont? Och ska man vara rakad eller vad?

individuellt

mathildaah:

Vad gillar ni killar?

flickor som vet är trygga med sig själva och vet vad de vill.

Men det är ju bara min åsikt och jag är mycket långt ifrån vad som går att kalla normal


   
SvaraCitera

Snäll och seriös och sånt:

Din vikt kan du ju glömma, den spelar ingen roll. Jag är smal men min vän som är lite mullig får ändå ligga betydligt mer ^^

Killen i fråga behöver inte bry sig om huruvida du är rakad eller ej, gör så som du själv föredrar. Har han vidare åsikter/önskemål lär du få veta det.

Sex första gången är otroligt individuellt. Ha ett ordentligt förspel och försök vara avslappnad så ska det gå nog gå bra 🙂

Och OF 5 har rätt i att killar gillar tjejer som är säkra på sig själva och inte velar en massa.


   
SvaraCitera
apan28

mathildaah:

ska man vara rakad eller vad?

JAA!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig gjorde det inte ont. Är man kåt som fan så blir allt bra, men jag hade inte planerat att "blir av med oskulden" eller så. Tror det är bättre att ha sexet när man känner för det. Inte planera det, då är det nog lättare att man blir nervös och spänner sig.


   
SvaraCitera

SKIT I VAD KILLAR GILLAR
TÄNK PÅ VAD DU GILLAR
DET VIKTIGA ÄR ATT DU TRIVS OCH HAR DET SKÖNT

DU KOMMER INTE HA DET SKÖNT OM DU BARA FÖRSÖKER GÖRA KILLEN NÖJD. DET ÄR LÄTTARE FÖR KILLEN ATT NJUTA AV HETERONORMATIVT SEX ÄN VAD DET ÄR FÖR TJEJEN. DET GÅR INGEN NÖD PÅ KILLEN. GLÖM ALDRIG DET.


   
SvaraCitera

Alla gillar väl olika så det är helt o hållet upp till individen och ja, det gör förmodligen lite ont första gången.


   
SvaraCitera