Aviseringar
Rensa alla

Oskuld, hur ska jag göra?


kkkajsaaa:

han trängde in den lite i mig, men det gjorde så ont att vi inte kunde fortsätta, jag blev inte av med mödomshinnan.

1, mödomshinnan finns inte

2, du måste vara kåt och våt själv för att det skall funka bra

Du är uppenbarligen inte på långa vägar redo för sex, säg det till din kille nästa gång han tjatar och ha bara sex när du själv vill, vi killar är alltid redo [wink]


   
SvaraCitera

Haha, oh wow.


   
SvaraCitera

Åh fy! fy fan vad äckligt!! ÅååH FY FAN! URS! FY! buöh!


   
SvaraCitera

Jag är en tjej som vill bli av med min oskuld.. Men hur ska man göra? Jag har inte ens en kille för jag vågar inte ta första steget. Och jag skulle bara tycka att det var pinsamt på grund av min lilla bröst-storlek.. Det är precis så att jag fyller ut en 65A [cry] HJÄLP!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt användarnamn:

Jag är en tjej som vill bli av med min oskuld..

Biologiska klockan tickar?
Nä men förstår inte hypen riktigt. Antingen gör man det - eller inte.
Så mycket snack om ''ska jag göra det eller vänta?''.

Svaret är helt enkelt: om DU vill så go.

isola:

Det är bara idioter som låter någon annan bestämma när och hur de ska ha sex.

Det handlar inte riktigt om det. Man är TVÅ i ett förhållande.
Det handlar lite om att ge och ta. Det måste hela tiden vara en balans för att det ska funka.

Givetvis ska man inte tvingas ha sex med någon om man inte vill, men då får man räkna med att den personen till slut tröttnar - med all rätt. Sex är otroligt viktigt för oss människor.
Det är inte bara skönt, det minskar stressen och risken för depressioner.

Det finns ett talesätt som jag gillar som passar mellan (vad jag tror) de flesta:

Kvinnor måste känna sig älskade för att ha sex.
Män måste ha sex för att känna sig älskade.

Helt fel tror jag inte det talesättet är (givetvis inte för alla) men för många är det så. Många tjejer vill gärna känna personen, och än bättre vara förälskad i personen för att hon ska kunna ha sex med honom.

Men som sagt: gör vad DU känner för. Drar killen så happ då kanske han inte var för dig.


   
SvaraCitera

Ta det långsamt. Låt honom inte pressa dig.


   
SvaraCitera

Varför skäms du? Skäms inte!

Först googlar du på mödomshinna och läser lite om den. Googla på slidkrans också. Kan vara bra att veta lite om detta.

En förutsättning för att du ska ha bra sex är att du ska vilja ha sex. Vill du inte? Låt då bli, det är okej. Vill du? Kör på!

Om det ska vara skönt för dig att ha sex är det bra om du är kåt, våt och svullen. Det kan du säkert bli på många sätt, alla fungerar olika. Sällan fungerar det att bara säga "okej" och sära på benen. Har du sex med din pojkvän kan ni ta på varandra, smeka varandra könsorgan, kyssas, ge varandra oralsex, titta på porr tillsammans, klä ut er, äta ljummen chokladsås från varandras kroppar, ge varandra massage, titta varandra i ögonen, strippa, ja vad som helst som fungerar för er! Vet du inte vad som fungerar? Testa dig fram!

Du måste våga säga vad du vill, du måste lyssna på din partner och ni måste respektera varandras viljor. Ett nej är ett nej, även när det kommer från dig. Kom ihåg det, var inte rädd för att säga ifrån. Gå inte med på saker om du inte vill det, och var inte rädd för att be om saker.

Gör det ont? Säg det! Ni kan byta ställning, ta det försiktigare, sluta helt eller något annat fiffigt. Känns det obehagligt? Säg till. Är det inte skönt? Säg det, ni kan testa någonting annat.


   
SvaraCitera

kkkajsaaa:

jag blev inte av med mödomshinnan.

uhm.. detdär är en myt. man blir ALDRIG av med mödomshinnan, den bara töjs!! och det kan bli sprickor i den vid första samlag=blod men är INTE likamed att den försvann.

prova glidmedel. en jävla massa! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

matolja

sabbar inte det typ kondomen totalt?[surprised]

Nida:

för jag typ funderar mycke på dt där .. jätterädd för smärta

slappna av, gjorde stor skillnad[smile]

FreeWay89:

Män måste ha sex för att känna sig älskade.

gud, jag också! fast jag är tjej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escaape:

gud, jag också! fast jag är tjej

Ja som sagt, det gäller inte alla.

Men många tycker ju att killar bara vill ligga med mig för att få sex.
Kanske finns en anledning till det.


   
SvaraCitera

escaape:

sabbar inte det typ kondomen totalt?[surprised]

Jag är inte säker, men jag ser inte hur det skulle gå till? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Men många tycker ju att killar bara vill ligga med mig för att få sex.

fattar inte hur man kan klaga över det! det är ju galet mycket bekräftelse, mehe[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jag är inte säker, men jag ser inte hur det skulle gå till? [tard]

donno, läste någonstans att typ oljor och sådant sabbar materialet att man bara skulle ha glidmedel av silikon/vatten?


   
SvaraCitera

escaape:

donno, läste någonstans att typ oljor och sådant sabbar materialet att man bara skulle ha glidmedel av silikon/vatten?

Hm... Nu när du säger det låter det bekant. Men vad fan ska dem med kondom till om han inte ens kommer in? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Hm... Nu när du säger det låter det bekant. Men vad fan ska dem med kondom till om han inte ens kommer in? [wink]

[cool]
vet inte, men OM dom skulle ha sex får vi hoppas att dom skyddar sig, och nu tipsade du om matolja så att dom skulle kunna ha sex men då förstörs ju kondomen, alltså är det ditt fel om hon får kids[badgrin][wink]


   
SvaraCitera