Aviseringar
Rensa alla

Oskuld och kåt


Ämnesstartare

Jag är en 15 årig tjej som är kåt för ofta.
 Asså jag känner mig redo för att ha sex men varje gång jag träffat killen jag ska ha med så har jag backat ur för att jag är för nervös. Jag är trött på att bara pulla och vill ha mer. Först försökte jag med min dåvarande pojkvän men blev för nervös och tänkte att det kanske inte va rätt kille att ha det med. Efter det så bestämde jag med två andra killar men vågade inte med ngn av dom. Finns det något jag kan göra för att ta bort min nervositet eller betyder det att jag inte är redo?


   
Citera
Ämnesetiketter

har du känt dig tillräckligt bekväm med de du har träffat? Nervositeten kan ha flera orsaker menar jag. 


   
SvaraCitera

Tror att många är nervösa första gången. Försök bara att slappna av och ta det lugnt så går det nog bra. Eller så kanske du inte känner dig redo...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
har du känt dig tillräckligt bekväm med de du har träffat? Nervositeten kan ha flera orsaker menar jag. 

Förstår vad du menar, kände mig väldigt bekväm med min pojkvän då i alla fall.


   
SvaraCitera

Drick nån öl så försvinner oron . 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Vänta tills det känns helt ok. Ta det sedan långsamt och avancera fram till sexet.


   
SvaraCitera

asså jag är själv en sån där jävel som alltid gör vissa saker jag inte vågar , efter att jag har druckit alkohol hahaha. Så om jag var du skulle jag dricka en massa sen har det !Men det är stor risk att man ångrar vad man har gjort dagen efter.... 


   
SvaraCitera

Se det roliga i sex före det trista. Och ha det roliga längst fram i dina tankar. 


   
SvaraCitera

jag drack när jag förlora den fast jag ångra inte mej efter


   
SvaraCitera
lok501

Jag vet ej om detta fortfarande är ett problem men du behöver nog känna dig säker med Killen.


   
SvaraCitera

Kattigt:
Jag är en 15 årig tjej som är kåt för ofta.
 Asså jag känner mig redo för att ha sex men varje gång jag träffat killen jag ska ha med så har jag backat ur för att jag är för nervös. Jag är trött på att bara pulla och vill ha mer. Först försökte jag med min dåvarande pojkvän men blev för nervös och tänkte att det kanske inte va rätt kille att ha det med. Efter det så bestämde jag med två andra killar men vågade inte med ngn av dom. Finns det något jag kan göra för att ta bort min nervositet eller betyder det att jag inte är redo?

Vill du träffa med mig? Jag hard kille


   
SvaraCitera

S3ON:
har du känt dig tillräckligt bekväm med de du har träffat? Nervositeten kan ha flera orsaker menar jag. 

+1 Bäst kommentar hittills! Tumme uppGlad


   
SvaraCitera

hade samma problem innan jag förlorade oskulden och det kändes nervöst hela tiden.. Det jag gjorde var att jag gick på en fest och fick i mig lite alkohol, vilket gjorde att jag inte alls kände mig nervös och låg då med killen jag var kär i. Nu i efterhand inser jag att alkohol kanske inte är den bästa lösningen men det funkade för mig och känner mig inte alls osäker länge när jag har sex, och framför allt gör lite alkohol det enligt mig mycket roligare och man kan skratta åt det efteråt


   
SvaraCitera

känn dig bekväm med killen så kommer det gå bra


   
SvaraCitera

Är också kåt och oskuld, sugen som fan


   
SvaraCitera