Aviseringar
Rensa alla

Oskuld, vänta eller inte?


Ämnesstartare

hejsan allisammans, jag är en tjej på 16 som fortfarande är oskuld, och jag undrar om det är "okej" att vänta eller om man bara ska statsa gärnet? Jag har ingen kille eller så men jag kan bli av med oskulden till en riktig snygging, fast han är världens skitstövel. HJÄLP!


   
Citera

jag tycker: vänta. Du hinner ligga.


   
SvaraCitera

fattar inte hur man kan vilja ligga med någon man tycker är en skitstövel, oavsett om man är oskuld eller ej.


   
SvaraCitera

Men åääääeh.
Gör vad du själv anser känns bäst. Du får vara oskuld tills du dör om du vill.


   
SvaraCitera

Glöm skitstöveln. Det kommer inte att bli bra och du kommer att ångra din första gång för resten av livet. Nu kanske jag överdriver lite men typ så kommer det att bli.
Hitta en schysst kille istället. Han kommer att bry sig om att även du får det trevligt första gången.


   
SvaraCitera

Känner du att det är något du MÅSTE bli av med så kör hårt.
Känner du att du hellre väntar tills du har en pöjk i klorna så gör det.

Så hårt dömer inte samhället.


   
SvaraCitera

Såklart det är "okej" att vänta, det ska du inte ens fundera över. Sen är det helt upp till dig om du vill förlora din oskuld till random skitstövel eller till någon du faktiskt tycker om. Beror helt på hur din syn på din kropp och sex är.


   
SvaraCitera

gör det som känns rätt. vänta om du tycker det känns fel med den där killen. samtidigt kan man ju bli kåt även i skitstövlar. men känn inte att du måste skynda dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 23 och är oskuld också asg


   
SvaraCitera

ha sex om du känner för att ha det, avstå om du inte känner för det. det hela är rätt enkelt och självförklarande, och helt oberoende av om du haft det tidigare eller inte. en perfekt universell regel, helt enkelt.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

ha sex om du känner för att ha det, avstå om du inte känner för det. det hela är rätt enkelt och självförklarande, och helt oberoende av om du haft det tidigare eller inte. en perfekt universell regel, helt enkelt.

+21


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta in här så mår du bättre! http://nattstad.se/ppiiiip [wink][love]

Hot_Girl_Rock-333.jpg


   
SvaraCitera

ppiiiip:

Titta in här så mår du bättre

wut?


   
SvaraCitera

ppiiiip:

Titta in här så mår du bättre! http://nattstad.se/ppiiiip

sämre*


   
SvaraCitera
Bakric

Du är tjej och har bättre valmöjligheter.


   
SvaraCitera