Aviseringar
Rensa alla

Oskuldsklänning


Acuve

isola:

Ja, men använder bara den vid högtider (Du röstade på detta alternativ)

Använder i princip aldrig klänning överhuvudtaget. Har fyra vita tror jag, har dock ingen aning om hur jag lyckats samla ihop så många [shake]


   
SvaraCitera

isola:

Vår kjerlek lever än[cute][love]

[cute][love]


   
SvaraCitera
blum
 blum

isola:

Ja, men använder bara den vid högtider (Du röstade på detta alternativ)

Använt den typ två gånger, ser fet ut i den. Har nästan aldrig klänning öht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, men den är nedblodad (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, använder den lite närsomhelst

Den är genomskinlig, men jag tycker inte det gör någonting. Jag menar, sålänge man har BH och trosor på sig så är det ju ingen större fara haha [smile]


   
SvaraCitera

isola:

Nej, och jag gillar inte vita klänningar (Du röstade på detta alternativ)

Kan väl tycka att vita klänningar är fina, men är tråkig och trivs sällan i annat än grått, svart, grönt och brunt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har 3 stycken helvita klänningar, vet ej varför. Har klänning på mig typ 1-2ggr om året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en "lång" helvit kläning. Använde en gång då jag skulle vara pegasusryttarinna i december. Ska använda den nästa helg då jag ska vara modell i den hehe. Gillar inte klänning, gillar inte vita klänningar, gillar absolut inte långklänningar. Typ därför använder jag den inte.
Den är inte jättegenomskinlig. Eller det syns ju om man har mönstrad bh. men vit ellr beige är lugnt.


   
SvaraCitera

isola:

Ja, använder den lite närsomhelst (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

isola:

Ja, men använder bara den vid högtider (Du röstade på detta alternativ)

fast igentligen tror jag att jag bara använt den en gång. Vitt är min otursfärg och jag spiller jämt på vita kläder. Har ett vitt linne på mig just nu och jag ser att jag har spillt choklad på det[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elephunk:

Har ett vitt linne på mig just nu och jag ser att jag har spillt choklad på det[tired]

Detta händer alltid med vitt. [sad]
Stod nyss och försökte få bort sylt från ett vitt plagg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, använder den lite närsomhelst (Du röstade på detta alternativ)

jag har en vit klänning. köptes till skolavslutningen och är absolut icke genomskinlig, men den är visserligen i två lager också. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carita:

och är absolut icke genomskinlig

Butik?????


   
SvaraCitera

isola:

Butik?????

bikbok brukar jag inte köpa kläder på, men de har massa snygga klänningar, för billigt pris. min studentklänning såg riktigt jävla exklusiv ut, men den kostade bara 200[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Butik?????

topshop. [love]


   
SvaraCitera