Forumet - oskyddat sex

oskyddat sex

1529 2 21
Hej! behöver lite hjälp för just nu är jag väldigt virrig. Hade sex 5 nätter irad för lite mer än 1 vecka sedan. VI började utan kondom i några minuter och avslutade med kondom så han kom aldrig i mig. Det var precis efter min mens slutat. Jag började äta ppiller för en vecka sen och jag har nu läst att även om inte killen kommer i dig så kan endå spermier "komma ut". Och eftersom jag börjat med ppiller så kan jag ju inte veta om min mens är sen (?) när jag sedan (om 2 veckor) ska ta sockerpillrerna, kommer inte mensen då om man är gravid eller hur funkar det? tack på förhand. /orolig tjej.
isola:

Vi kan ej veta om du har fått könssjukdomar eller blivit gravid, endast tester kan.

Om jag inte skulle äta ppiller nu så skulle jag märka om min mens var sen och kan då få en tanke om att jag möjligen är gravid. Men ppillrerna styr ju mensen så då blir det hela svårare. Har ingen lust som 15åring att springa in på apoteket helt öppet och köpa ett graviditetest..

Spana också in:

gulan:

men min kropp är det typ fel med.. oav vad så visar gravtester alltid positivt.. och kondomer är cpade..

Om alla graviditetstest du tar på ungdomsmottagningen visar positivt så är du med största sannolikhet gravid. Och kondomer är det enda som skyddar mot könssjukdomar, som är vanliga och jobbiga och kan orsaka sterilitet och andra besvär såsom HIV i värsta fall..