Aviseringar
Rensa alla

Oskyddat sex dagar innan mens


Ämnesstartare

Hej!
Min beräknade mens skulle ha kommit för två dagar sedan, den 19e, men är lite försenad. Inget mer med det tänkte jag.. Hur som helst så hade jag oskyddat sex igår och har fortfarande inte fått min mens. Men jag känner att den är på G, eftersom mina bröst ömmar osv.

Min fråga är, kan jag bli gravid av att haft oskyddat sex precis innan min mens ska komma?


   
Citera
Ämnesetiketter

Man kan egentligen bli gravid lite närsom, men det borde inte vara så stor risk.
Testa dig om du är osäker.


   
SvaraCitera

ja det kan du.


   
SvaraCitera

Bra, sänd in fler skitungar i den tragiska världen. Ännu fler jävla skitungar som smäller smällare på spårvagnarna. Bra jobbat, fint bidrag till vår underbara värld.


   
SvaraCitera

Man kan alltid bli gravid. Risken (eller chansen om man så vill) minskar ju om man skyddar sig, men du hade ju oskyddat sex..

Lycka till hur som. Och hoppas att du inte är gravid, om du inte vill.


   
SvaraCitera

Japp du kan vara gravid, gå till ungdomsmottagningen o kolla eller köp ett eget graviditetstest. Förresten kan man också vara gravid även ifall mensen fortsätter komma (fast det är rätt ovanligt) Så testa dig även ifall du får din mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick min mens igår natt.. Så det var ju skönt.
Men, hur stor är risken att bli gravid om man har sex 1 dag innan mensen kommer?


   
SvaraCitera

mechasa:

Men, hur stor är risken att bli gravid om man har sex 1 dag innan mensen kommer?

vadå, vill du ha i procentenheter?

SLUTA HA OSKYDDAT SEX DUMMA FLICKA!!!


   
SvaraCitera