Aviseringar
Rensa alla

Otillfredsställande orgasm?


Ämnesstartare

Cayl:

Visst det är skönt men.. efter att sammandragningarna är över så är jag fortfarande kåt.

gäller det oavsett på vilket sätt du får orgasm? typ via klitoris, via gpunkten eller ngt annat? jag har annars hört om folk som har känt som du efter en viss typ av orgasm, men blir "mätta" efter en annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Usch vilken kåtbock du är[sad]

Hahaha ja visst är jag hemsk [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Om det är psykiskt så kan det vara för att du kanske känner skamkänslor över att du inte kan komma under ett samlag utan måste ha oralsex. Det låter inte troligt men du får helt enkelt tänka på vad som kan orsaka obehaget.

Nja jag vet inte. Obehagligt är fel ord, men under orgasmen ligger jag gärna helt stilla o bara njuter, men sen är jag snart kåt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stygg:

gäller det oavsett på vilket sätt du får orgasm? typ via klitoris, via gpunkten eller ngt annat? jag har annars hört om folk som har känt som du efter en viss typ av orgasm, men blir "mätta" efter en annan.

Har bara lyckats få klitorisorgasm.


   
SvaraCitera

Cayl:

Hahaha ja visst är jag hemsk

mm[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm[blush]

Jag får helt enkelt bli gammal tråkig och sluta med sex (för det är ju faktiskt något fult och förbjudet) [surprised]


   
SvaraCitera

Cayl:

Jag får helt enkelt bli gammal tråkig och sluta med sex (för det är ju faktiskt något fult och förbjudet)

Ja det tycker jag minsann[no-no] jag är själv gammal, tråkig och har aldrig sex[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ja det tycker jag minsann[no-no] jag är själv gammal, tråkig och har aldrig sex[blush]

Vad duktig du är [bigsmile] Alla munkar från förr skulle vara stolta över dig!


   
SvaraCitera

Cayl:

Vad duktig du är Alla munkar från förr skulle vara stolta över dig!

Ja, det var bättre förr[no-no] Nu blir man bara mobbad[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ja, det var bättre förr[no-no] Nu blir man bara mobbad[sad]

Det kan jag inte tänka mig! [surprised]


   
SvaraCitera

Cayl:

Det kan jag inte tänka mig!

Vill inte heller tänka på det, men svårt att låta bli när det är så[sad]


   
SvaraCitera

Cayl:

Jag känner att jag vill ha ut mer av orgasmen.

Vet inte hur länge du pillat, men läste nu att du bara fick av oralsex.
Om du lära känna din kropp själv så kan man få sjukt mycket starkare orgasmer, som gör en "mätt". Klychigt som fan, men sant. 😛


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera