Aviseringar
Rensa alla

Otrogen?


Hejsanheeej:

Han verkade väldigt glad, och pratade nästan inte om något annat än henne. Dagen efter smsade dom väldigt mycket

Snacka om att inte vara diskret om han är otrogen [shake] jag skulle lätt snoka, om han inte är otrogen så har han inget att dölja [confused]


   
SvaraCitera

Avvakta och lita på honom. Vad ska det hjälpa genom att prata med honom?

Ifall de har något på g, kommer han antagligen göra precis som tidigare - ljuga och säga att hon är ju för fan lesbisk.

Ifall de inte har något på g, kan det mycket väl istället hända att han blir sur på dig för att du inte litar på dig.

Som en tredje lösning, kan du ju alltid fråga ifall du får följa med till festen och supa. Träffa tjejen då och se vad det är för någon kuf. Kläng dig bara inte fast vid din kille väl där.


   
SvaraCitera

Låter som att något fuffens är pågång om jag ska vara ärlig :<


   
SvaraCitera

Jeay_L:

ar varit i lite samma sits men då tror jag faktiskt inte killen gjorde något, fast jag är ju inte säker ha frågat han om det 25 milj ggr efter att vi gjort slut, vi är fortfarande vänner eller om man nu 1½ år senare skulle säga att vi är KK istället?

Otrogenhet ftw! xD


   
SvaraCitera

Hejsanheeej:

Så...vad skulle ni göra?

fråga va HAN va de håller på me
sen skulle ja fråga HON va de håller på me
får ja inte samma svar av de så knullar de nog


   
SvaraCitera

Jag har själv varit i samma situation som du är i nu.
Mitt senaste förhållande så var vi tillsammans i bara två månader men han berättade för mig att han hade vart otrogen mot mig i början av förhållandet med sitt ex. Det tog verkligen hårt på mig och jag dumpade honom direkt !

Saken är den att han ljög för mig hela tiden, han så kallade spottade mig i ansiktet..

Därför tycker jag att du borde iallafall prata med din pojkvän, anklaga honom inte för otrohet, eftersom du vet inte om han är otrogen eller inte, men jag förstår verkligen att du är orolig..

Sen att han säger att hon är lesbisk, han kan tala sanning men han kan också ljuga, försök att ta reda på så mycket om den här tjejen o sen att du skriver att han blir gladare när han har vart hos henne, det låter inte bra. Han är tillsammans med dig och det är med dig som han ska vara lycklig med !

Men om det är så att han är otrogen mot dig, det gör otroligt ont när en person sårar en, men det finns hur många bra killar som helst där ute i världen som kommer behandla dig bra ! Och om han är otrogen så var det inte meningen att det skulle ni vara ni två ! Du får se helt enkelt hur det kommer att bli, som du skriver, hoppas på det bästa och det sämsta !


   
SvaraCitera

Tycker du ska få honom att sluta helt med alkoholen, och inte låta honom åka iväg. Verkar jobbigt.


   
SvaraCitera

Hejsanheeej:

Han verkade väldigt glad, och pratade nästan inte om något annat än henne. Dagen efter smsade dom väldigt mycket

Hejsanheeej:

Nu säger han att han ska åka dit den här veckan också. Men den här veckan har dom pratat om att dom ska supa ner varann så mycket att dom knappt kan ställa sig upp dagen efter.

Hejsanheeej:

Det gör mig lite orolig.

Uch va jobbigt!!! Alltså även fast tjejen e lesbisk så är det en nyfunnen vän av motsatta könet som din pojkvän börjat favorisera[shake] Jag skulle bli jätte avundsjuk/svartsjuk... kanske inte om det hade varit en ny killkompis.. men just tanken på att det är en tjej. Min kille har fått en ny tjejkompis som han tycker väääldigt mycket om, hon är hetro men förlovad med en kille sen flera år tbax... men även detta gör mig lite orolig, det finns alltid ett "tänk om" som ekar i ens huvud[shake]

Säg till honom att du känner dej lite utanför "tredje hjulet", får du följa med? eller kan han vara lite mer öppen ang smsen, berätta för dej vad dom pratar om och så?
Jag skulle int viljat följa med på den där suparresan, skulle fått mej å känna mej ännu mer utanför tror jag... det där verkar va hans grej.. man kan ej förbjuda, men du skall ej tillåta för mycket heller.


   
SvaraCitera

Hejsanheeej:

Han verkade väldigt glad, och pratade nästan inte om något annat än henne. Dagen efter smsade dom väldigt mycket,

"På senaste tiden" säger du. Hur länge har han betett sig konstigt och frånvarande? Har han varit hos den här tjejen tidigare? Vem är hon? etc.

Jag skulle definitivt reagera om min pojkvän gjorde såhär.
Tycker du ska fråga honom om han har fått känslor för den här tösen, för det verkar ärligt talat så.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Ge han någon present eller något som han kan ha på sig när han är där. Har han något han förknippar med dig så är oddsen ännu större att han kommer tänka på dig.

Haha. Låter som en rimlig idé. Plantera små "charms" på sin partner för att denne ska tänka på en och inte vara otrogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det finns en funktion, du markerar vad vi har skrivit och trycker på citera (knappen längs nere till höger i varje inlägg som det står "citera" på.) På så sätt behöver du inte rikta ditt svar till någon och dessutom märker vi att du har citerat oss och svarar fortare.

Haha, den såg jag inte! Eller...jag tänkte inte på den iaf. Haha. Tack 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Säg till honom att du känner dej lite utanför "tredje hjulet", får du följa med? eller kan han vara lite mer öppen ang smsen, berätta för dej vad dom pratar om och så?

Ja, jag ska fråga lite ang det där ikväll. Är bara rädd för vad han kommer säga.

oerfaren:

Jag skulle int viljat följa med på den där suparresan, skulle fått mej å känna mej ännu mer utanför tror jag... det där verkar va hans grej.. man kan ej förbjuda, men du skall ej tillåta för mycket heller.

Näe, jag vill nog inte heller följa med faktiskt. Det är som du säger; jag skulle nog känna mig ännu mer utanför då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

"På senaste tiden" säger du. Hur länge har han betett sig konstigt och frånvarande? Har han varit hos den här tjejen tidigare? Vem är hon? etc.

Ptja...två veckor ungefär. Ja, han har varit hos den här tjejen en gång tidigare. Men dom har träffats förut. Tror att dom träffades på nån festival.
Vem hon är? Ingen aning, det enda jag vet helt säkert om henne är hennes namn typ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

fråga va HAN va de håller på me
sen skulle ja fråga HON va de håller på me
får ja inte samma svar av de så knullar de nog

Mjo, men jag vet ju knappt vem hon är. Då kan det bli liiite svårt att fråga henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag tänker såhär. Björnfälla utanför dörr. Lesbisk dit. Fastnar. Lesbisk dör.
Pojkvän ledsen. Du fram. Slå på käft.
Gör slut.

Hahahaha !


   
SvaraCitera