Aviseringar
Rensa alla

Otrogen


Jessiiica:

jag är fortfarande kär i min pojkvän, men inte lika mycket. för han har inte varit så snäll mot mig under vårt förhållande men jag tycker om han ändå. för han har bra sidor också.

Så istället för att prata med honom om det så sätter du på hans vän? Oh well, teh logic...


   
SvaraCitera

Klart ni kan sluta. Antingen slutar ni eller så gör du slut med din pojkvän och är med hans kompis istället. Du kan inte ha bägge [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Så istället för att prata med honom om det så sätter du på hans vän? Oh well, teh logic...

jag har pratat med han, det slutar hela tiden med samma sak han lovar att bättra sig. fast han lyckas aldrig. jag har väntat länge på att han ska bättra sig för det vill jag verkligen. jag sätter inte på han vän bara för att göra det. vi tycker om varandra och trivs jäkligt bra tillsammans. det kanske är bäst att inse att min pojkvän aldrig kommer ändra på sig. så det är nog bäst att gå vidare...


   
SvaraCitera

Fråga din pojkvän om han är okej med att du är med både han och hans vän.


   
SvaraCitera

Jessiiica:

för han har inte varit så snäll mot mig under vårt förhållande

Vad innebär det här?

Och var du på något sätt attraherad utav hans kompis innan ni förlovade er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte hur det kan vara så svårt. Om han var otrogen mot dig med din kompis skulle du vilja leva ovetande? Skulle inte tro det. Om jag var du skulle jag berätta att jag varit otrogen, men inte säga att det var hans kompis. Hans kompis borde få bestämma om han kan leva med det själv.


   
SvaraCitera

Berätta att du har varit otrogen, och med vem. Sen låter du din pojkvän avgöra om han vill fortsätta vara tillsammans med dig eller inte. Inte för att jag tror det men[zzz]
Suck, man ska prata med varann istället för att gå och sätta på nån annan. Du är 19 år? Hur jävla svårt kan det va? Går det inte att ha moget samtal men den man är tillsammans med ska man gå vidare, mot ett bättre liv. Its just that simple.
Lätt att säga kanske men svårare att omsätta i praktiken, ja. Men man måste tänka vilket slags liv man vill leva. Du säger att din pojkvän hela tiden lovar att bättre sig, men han gör det inte det..du förtjänar bättre än så. Och jag personligen tycker att han förtjänar än en flickvän som är otrogen mot honon med hans bästa vän Ni båda gör fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo vi har funderat på att säga det tillsammans. det är fel att gå bakom ryggen. vi har försökt sluta, men vi lyckas inte vi gillar nog varandra mer än bara vänner. anledningen till att vi nog inte har berättat var för att vi inte tänkte gå så långt bara ord och inte handling. men sen hände det och sen dess kan vi inte sluta. han säger att han skulle få jävligt mycket skuldkänslor om jag skulle lämna min pojkvän för han. vilket jag tror jag ska göra.


   
SvaraCitera

Om du dör kan killarna leva lyckliga i alla sina dagar.
Bros before hoes.


   
SvaraCitera

alla här känner pojkvännen personligen eller? how did u infer from the passage that he deserves better? bitches


   
SvaraCitera

men det är chill för din pojkvän knullade mig i helgen, så ni är 1-1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta det för honom, han kommer säkert ändå få reda på det någongång och då kommer det bara bli värre. Och sen hoppas jag att han lämnar dig, så jävla äckligt att vara otrogen alltså. Fattar inte hur det kan vara så svårt för vissa att hålla sig till en person. Sen skyller du på att han har dåliga sidor, men bara för det har du inte rätt att pippa med hans kompis. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Vad innebär det här?

Och var du på något sätt attraherad utav hans kompis innan ni förlovade er?

Jag vill inte ta upp det hära, han har inte varit otrogen mot mig men han har sagt och gjort dumma saker.

nej, jag hade inte träffat han när vi förlovade oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Berätta det för honom, han kommer säkert ändå få reda på det någongång och då kommer det bara bli värre. Och sen hoppas jag att han lämnar dig, så jävla äckligt att vara otrogen alltså.

Jo jag vet att det bli värre. jag trodde aldrig att jag skulle vara otrogen någonsin. för jag tycker och vet att det är fel. jag skyller inte på hans dåliga sidor. jag säger bara om han hade varit snäll mot mig hade jag inte gjort som jag gjort. vårat förhållande har inte alltid varit det bästa. det är ingen ursäkt men så är det bara.


   
SvaraCitera

Jessiiica:

jag säger bara om han hade varit snäll mot mig hade jag inte gjort som jag gjort.

Skitsnack. Du ansvarar själv för dina handlingar. Bara för att någon annan beter sig illa har du inte rätt att göra det. Och du skyller ju visst på hans dåliga sidor. Det du säger är i princip att det är pga honom som du är otrogen, alltså är det hans fel?

Jag förstår att ett dåligt förhållande kan få en att vilja vara otrogen, men du är vuxen och får faktiskt ta tag i livet på ett moget sätt.


   
SvaraCitera