Aviseringar
Rensa alla

Otrogen ?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i två månader och en vecka nu. Han är verkligen underbar och så, behandlar mig väl som ingen annan kille gjort innan. Ibland har vi tjaffat lite för att vi inte har träffats på långa perioder ibland, men det är löst nu.

I två helger i rad nu, så har jag varit hemma hos en kill kompis, med två andra utav hans kompisar. När vi väl skulle sova så höll vi bara om varandra och myste.

Men nu sista gången så strulade vi lite och pussades, aj.
Känner mig som en bad person, vad kan jag göra?
Jag och denna killen svor på våran vänskap att det inte skulle komma ut till honom, jag vill ju inte mista han som kompis.

Fast när det har hänt saker som gjort så jag varit depp, så har min pojkvän totalt skitit i det eller åtminstonde försökt komma in på andra ämnen för att prata om något annat.

Han åker iväg på torsdag innan julafton också. [chocked]


   
Citera
Ämnesstartare

Fattar ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad människor suger (och inte på ett bra sätt.)

Varför i helvete ska ni kräva monopol på varandra när ni varken vill eller kan hedra avtalet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ditt resonemang här att det är okej att du var otrogen emot din underbara pojkvän, eftersom han ibland gör saker som du inte gillar?


   
SvaraCitera

Nachac:

Varför i helvete ska ni kräva monopol på varandra när ni varken vill eller kan hedra avtalet.

Men eller hur. Jag håller med. Om ni vill ses och gosa och ha det mysigt med varandra - gör det. Vill ni ses och ha det gosigt med andra - gör det. Vill ni slippa bry er om varandra - gör det. Så länge ni är överens. Prata med varandra bara om vilken sorts förhållande som passar för er. Vet mycket väl att det finns en norm - men det betyder inte att man MÅSTE följa den på riktigt.


   
SvaraCitera

Nachac:

Fan vad människor suger.

isola:

Fattar ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Är ditt resonemang här att det är okej att du var otrogen emot din underbara pojkvän, eftersom han ibland gör saker som du inte gillar?

Faktiskt inte, men jag känner ångest för det som hände, men ändå inte. Blandade känslor fifan[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta det, så får han bestämma om ni ska vara med varandra eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioactiveRain:

Faktiskt inte, men jag känner ångest för det som hände, men ändå inte. Blandade känslor fifan

Det verkar som det när du tar upp saker som han gjort som du ser som negativa. För övrigt instämmer jag med Kablash och Nachac.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det verkar som det när du tar upp saker som han gjort som du ser som negativa. För övrigt instämmer jag med Kablash och Nachac.

Indeed.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korkad du verkar vara eller kanske bara omogen.

prata om det med din kille bättre du säger det så tidigt som möjligt än att han får reda på det på annat sätt. Ta konsekvensen för dina handlingar mänska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Är ditt resonemang här att det är okej att du var otrogen emot din underbara pojkvän, eftersom han ibland gör saker som du inte gillar?

+1

TS: Detta är ett så jävla typiskt resonemang som ständigt återkommer hos folk som varit otrogna. Du är ett svin som är otrogen, men det är mer ok "eftersom min pojkvän gör såhär...". Klassiska är väll "jag kände mig ignorerad och osedd av min pojkvän [cry]" Berätta för din pojkvän, hoppas han är smart nog att dumpa dig.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hoppas han är smart nog att dumpa dig.

Lounge fact:

jävla

Lounge fact:

svin som är otrogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Varför i helvete ska ni kräva monopol på varandra när ni varken vill eller kan hedra avtalet.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hoppas han är smart nog att dumpa dig


   
SvaraCitera