Aviseringar
Rensa alla

otrogen eller inte???


Ämnesstartare

hej jag e ny här...men iallfal
min flickvän håller på att sms:a en kille i min klass helt ok för mig i början men senare när jag läser dom börjar jag ju nästan bli gråtfärdig...hon skicka bilder på sig själv NAKEN till killen some skickar bilder på sin...aa du vet nog..senare när jag läser texterna blir jag ju riktigt arg när det står tex "kan du göra en blowjob på mig imorgon" aa ok där förstår man ju att gränsen går men min flickvän skriver "aa, visst vilken tid?" jag blev riktigt förbannad och förkrossad jag vet inte vad jag ska göra..dom flästa av killarna i min klass tycker att jag ska spöa honom medans tjejerna tycker att jag ska prata med honom och att jag ska göra slut med min flickvän...jag vet inte vad jag ska göra...jag älskar henne med hela mitt hjärta...kan ni snälla.SNÄLLA hjälpa mig?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du ska göra slut med henne ofc och om han är din kompis så får du se till att styckmörda honom. [smile]


   
SvaraCitera

Prata med henne, kom fram till en lösning tillsammans. Kan du inte överse vad hon gjort så gör slut.


   
SvaraCitera

du ska ju inte kolla så noga
de slutar ju ba illa


   
SvaraCitera

Ni kanske kan ha trekant.


   
SvaraCitera

Isotop:

Du ska göra slut med henne ofc och om han är din kompis så får du se till att styckmörda honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Ni kanske kan ha trekant.

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

hur gammal är du?
pratade du verkligen med din klass om detta?
knäppt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Du ska göra slut med henne ofc och om han är din kompis så får du se till att styckmörda honom.

hm...göra slut gäller nog [cry]


   
SvaraCitera

adam112:

hm...göra slut gäller nog

Vadå nog är du dum i huvudet eller? Gör slut. :s

Som det låter är ni inte ens tillsammans, alltså den här tråden måste vara ett skämt.


   
SvaraCitera

adam112:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verkar ju som om du vill det.


   
SvaraCitera

prata med na då om du är spak på att hon konverserar med andra killar.


   
SvaraCitera

Isotop:

Du ska göra slut med henne ofc och om han är din kompis så får du se till att styckmörda honom.

[y]


   
SvaraCitera

uppriktigt sagt så kan ja nt förstå att du ens tvekar över att dumpa henne[confused]


   
SvaraCitera

om hon älskade dig lika mycket eller om hon respekterade dig skulle hon ju inte göra så.

Fråga henne vad hon egentligen håller på med du kan ju ge henne en möjlighet att förklara sig även fast jag inte kan se hur tusan hon skulle lyckas med det eftersom det var bilder inblandat. Killen borde du bara skita i.


   
SvaraCitera