Aviseringar
Rensa alla

"Otrogen"


Ämnesstartare

Jag behöver tips. Jag tror min pojkvän är otrogen mot mig. Folk har sagt att han har flirtat med en i tjej i hans plugg. Jag vet inte om jag ska välja att tro på dom?? Jag har också försökt nå honom men han svarar ej. Skulle uppskatta svar från några som har varit i ungefär i samma sits eller några som har erfarenhet om detta ämne.  


   
Citera
Turbo

Han kommer förmodligen äta upp dig


   
SvaraCitera
ida
 ida

Om han bara har flirtat så är han väl inte otrogen? Finns många som flirtar hejvilt. Det känns väldigt oskyldigt enligt mig. 


   
SvaraCitera
ida
 ida

Flirt eller flört. Det är frågan. 


   
SvaraCitera

ida:
Om han bara har flirtat så är han väl inte otrogen? Finns många som flirtar hejvilt. Det känns väldigt oskyldigt enligt mig. 

beror väl på hur deras förhållande är utformat.


   
SvaraCitera

ida:
Om han bara har flirtat så är han väl inte otrogen? Finns många som flirtar hejvilt. Det känns väldigt oskyldigt enligt mig. 

Enligt någon galen brud på detta forum så dumpade hon honom för han runkade.


   
SvaraCitera

Flirta kan man kanske inte direkt ta som otrohet (om det BARA är det) men om det händer fler saker så kan man nog göra det.
Tycker dock det inte är okej att flirta med andra killar/tjejer om man redan har ett förhållande.
Ta ett snack med honom och prata om det. Vad ni tycker är okej eller inte och om det är något han döljer?


   
SvaraCitera

vad är otrogenhet för dig? vet du vad gränsen för otrogenhet går för han? ta upp det med tillsammans med honom


   
SvaraCitera
ida
 ida

MarcusKing:

Enligt någon galen brud på detta forum så dumpade hon honom för han runkade.

Åh herregud. 


   
SvaraCitera